se og le HØYT:)
http://youtube.com/watch?v=U6SnjTqPHL0&mode=related&search= får ikke hotlinka pga mac dessverre. men disse 6 minuttene er verdt å se.. seriøst.. det er litt old news egentlig. men for dere som ikke har sett dette. enjoy:)
Mod: Fikset klikkbar link
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Det må være det jævligste kvinnemennesket jeg noen gang har sett! Først lo jeg, men etterhvert ble jeg bare lei meg.. Det er trist at en person kan bli så inngrodd. Er det rart det blir krig her i verden?
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Heia FFK
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Greit og si at blondiner noen ganger er tett i huet.
men hu der var jo helt blåst i skallen!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Det er det faen ikke alle som er.
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av eliot
Alt må læres, det er sikkert mye nytt dere må ha inn med teskjee også. Virka jo som om hun var villig til å lære.
Slik jeg ser det, så var det vel nettopp det hun IKKE var? Det fantes jo ikke det minste tegn til ydmykhet!
Pinlig å se en så ekstrem mangel på ydmykhet ovenfor andre som innehar kunnskap hun mangler og dermed trenger. Når hun også tydelig fremviser en nedlatende holdning gjennom krast toneleie og kommentarer som "normale mennesker som ikke lever i en egen datanørdverden", så understreker det jo bare at hun mangler ydmykhet ovenfor andres interesser. Hun innser jo ikke at mannen kunne lære henne noe og nekter plent å høre på hva han hadde å si.
Dama var jo forutbestemt fra det sekundet hun hørte oppgaven om at dette var teit og var mer interessert i å markere hvor teit og uforståelig det hele var fremfor - som mannen sier - å sette seg ned med et åpent sinn.
Når hun i tillegg stiller et spørsmål og får et 100% korrekt svar fra flere personer, deretter klikker totalt for så å hevde at det ikke var det hun spurte om, blir hissig og svarer aggressivt, så må man jo lure på hva som feiler dama. Spesielt artig når hun fortsetter å være påståelig da hun blir fortalt hva en pc er og det viser seg at det er hun som har feil.
Til slutt runder hun det hele av med å fremstille mannen som den store stygge ulven og søker trøst hos andre gjennom å fremstille hele situasjonen ensidig og ukorrekt. Helt sikkert slik hun oppfattet det, man da lever man i ei lita boble!
Makan til ufordragelig kvinnemenneske skal man lete lenge etter!
Det å få ting inn med teskje er over hodet ikke noe å skamme seg over. Det har vi alle fått ved flere anledninger. Det er den totale mangelen på respekt og ydmyket som er flaut.
Fredd
Opprinnelig postet av eliot
Alt må læres, det er sikkert mye nytt dere må ha inn med teskjee også. Virka jo som om hun var villig til å lære.
Synes det virket som om hun OVERHODE ikke brød seg om å lære/lytte, mange kvinners svakhet dette med å lytte, selvom mytene sier det motsatte.
Hun hadde bestemt seg på forhånd at fyren var "datanerd" og ville ikke høre på hva han sa til tross for at ordene han brukte var "ikkedataord".
Og det er endel av denne type damer der ute, uff....., var det makeupartist hun var?
FFK - Norgesmestere 2006!!!
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill! :D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Oijsann.. Ho her var jo litt av en.. ehh.. "Gluping" =P ..
Blir nesten lei meg av å se det her..
Semper Fi - Evig Troskap
FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914