Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvik ønsker seg FFK spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 okt 03, 12:56
http://www.ha-halden.no/vis_sak.asp?refnum=6048

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 okt 03, 13:20
Håper FFK vil beholde Watson nå, men frykter det verste. Skjønner ikke hvorfor han ikke ser ut til å ha mer tillit enn han har, kanskje hjalp innsatsen i forrige kamp noe. Selv om han neppe er god nok for startoppstillingen til FFK i Tippeligaen pr. i dag, så vil jeg heller ikke at han leies ut til Kvik. Utlån til en 1. divisjonsklubb er greit, men unødvendig at fyren bruker krefter nede i 2. divisjon egentlig, tror ikke han er interessert selv heller.

Angående Bjørnar er jeg litt usikker. Han er vel ingen spiller med Tippeliga-tempo i kroppen og alderen jobber mer mot enn for han.

Håper uansett at Kvik rykker opp til året! Tom Freddy Aune og Joachim Jonsson er jo to "gamle" FFK-helter i trenerboksen, og nå kommer vel den ene Fredrikstadspilleren etter den andre også. FFK i toppen av 1.div/Tippeligaen vil trolig gjøre de andre lagene i Nedre Glomma regionen bedre også!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 okt 03, 13:45
Enig i håpet at watson blir i FFK..Var litt skuffende sist sesong,men har framstått som en bedre spiller i år og jeg mener han og bjørnar bør plasse før pettersen og Røn,,

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 15 okt 03, 14:22
Nei dæven, dersom BJ og/eller Olof går til Halden/Kvikk så legger jeg ned skjerfet i protest...

Nei det er vel kanskje ikke så ille, men det er vel andre spillere som bør forsvinne fra klubben før de to...

Trenger ikke nevne navn, men det er noen som ikke akkurat har imponert...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 14:27
Jeg kan godt nevne navn :)

Alexander Forsberg
Vebjørn Hagen
Christian Petersen
Lars Petter Hansen

Det er 4 spillere jeg ikke ser for meg i Tippeligaen med FFK.

Så har vi noen i grenseland:
Bjørnar Johannessen
Jørgen Pettersen (pga kontrakt)
Tore Pedersen (tror han gir seg)

Olof Watson mener jeg bør bli med videre.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 14:43
Råde har sendt brev på Alex i følge Moss Dagblad

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 14:44
Ikke helt enig kanskje, men laaaangt på vei.

Jeg tror ikke at Tore P gir seg, tror han ønsker å "leke" litt til dersom det blir TL spill neste år...

Når det gjelder Bjørnar, så kan han lett bekle plassen til Risholt, og det er kanskje det KTE tenker på når han presenterer Risholt som den nye Hoftun. Når det er sagt, så er det noen småting BJ må endre på innen den tid, men mener absolutt at han bør være med opp... Personlig mener jeg han til tider har vært meget god i løpet av sesongen, og kan ikke skjønne hvorfor KTE plasserer ham på benken til fordel for Petersen, det er tilnærmet lik skandale...

Når det gjelder Olof, så har han absolutt potensialet til å bli enda bedre, trenger bare litt mer tid og veiledning...

Resten av spillerne du nevner bør nok vurdere adresseendring ja...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 14:48
Hm.. Du skriver at Bjørnar lett kan bekle plassen til Risholt, det må jeg si meg sterkt undrende til. For det første er de to helt forskjellige spilletyper, samtidig er Risholt rett og slett en bedre fotballspiller enn Bjørnar. Mens Risholt er en defensiv midtbanespiller som snarere er en ballvinner og en som skal slå pasninger fremover, så er Bjørnar en type som heller går på lange løp og ikke er like god med kula i beina som Roger.

Angående Tore P er vel det meste usikkert, som vanlig. Tipper vi får litt frem og tilbake om dette fra Tore P sin side etter sesongslutt i diverse media - igjen.

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 14:57
Joda, kan være enig i at RR og BJ er to forskjellige spilletyper, mer teknisk etc. Men så vidt jeg husker, og mener det er rett, så spilte BJ i den posisjonen i Eik, og det var den posisjonen som gjorde at KTE hentet ham til FFK. Mulig jeg er helt på viddene, men jeg mener at BJ kan gjøre en god jobb i den posisjonen.

Men her snakker vi selvsagt dersom KTE gjør virkelighet ut av sine fabler om å gjøre RR til midstopper...

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 15:04
Både Christer A og Linda flytter fra Asker, de er på vei hjem igjen, dermed er begge uten kontrakt

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 15 okt 03, 15:34
Syns Watson gjør en god jobb hver gang han får muligheten, desverre er ikke det så ofte.. Håper virkelig han blir her, han er altfor god til å dra til Kvik! ;)
Hvis ikke Olof starter mot Godset syns jeg det er no rart, han var jo en av de bedre mot Hønefoss!

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 15:41
Vil tro 2. omgang mot Hønefoss var god nok søknad i forhold til at han spiller fra start som venstreback mot Godset.

Det betyr igjen at Jørgen Pettersen kanskje har spilt sin siste kamp i FFK for nå. Ser hvertfall ut til at kampen mot Godset ble hans siste kamp for FFK på Stadion. Dessverre ingen god avskjed. Kontrakten hans utløper jo 31. oktober slik at han ikke kan spille mot Oslo Øst 1. november. Ser ikke ut som de kommer til enighet heller.

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 15 okt 03, 15:45
Ja, vi ser nok ikke noe mer til Jørgen.. Gråter egentlig ikke over det.. Han har vært god i år, det skal han ha, men når han takler presset så dårlig som han gjør i enkelte kamper (les: Hønefoss) er det tydelig at han mangler mye på å bli en god stopper.. Dessuten syns jeg Helland og Trondsen fungerer flott, med Czwartek og Watson på hver sin kant...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 15 okt 03, 19:14
Nå er det mange som sliter på sidene syns jeg. En luring påstod at alderen talte i mot Bjørnar. HAN ER 26 ÅR I ÅR. Og hvorfor skal vi nå kappe Jørgen? han er bare 22 år og har et stort utviklingspotensiale. Videre er han Fredrikstadgutt. Nå må vi holde beina på bakken og ikke bli helt tullete i hodet. :mad:

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 19:22
Topscorer: Vi må samtidig holde hode så klart at vi må forstå at noen må ut dersom vi skal forsterke laget slik vi ønsker. Da må man være kyniske og la enkelte spillere gå - spillere som kanskje til og med er dra distriktet eller har gjort sine saker bra. Sier ikke at Bjørnar og Jørgen må ut av klubben, men jeg er usikker på hvorvidt Bjørnar kan bli en Tippeliga-spiller, mens det ikke ser ut til at Jørgen & FFK blir enige (dessverre).

Eggen sier jo at det mest kjedelige med trenerjobben er at han etter sesongslutt må gi spillere beskjed om at de ikke får være med videre. Det forstår jeg veldig godt, men vi må være forberedt på at flere må ut dersom vi skal hente inn forsterkninger.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 16 okt 03, 14:15
Ja, men å kutte spillere som Bjørnar, Olof og Jørgen blir feil.

Bjørnar er 26 - og kan være på topp i 6-7 år til. Olof og Jørgen er 22 år!!! De er meget talentfulle. Diise må bli.

Tore blir konge i tippeligaen neste år, dersom han for være skadefri og topptrent.

Jeg ønsker ikke å nevne navn på hvem som FFK bør kvitte seg med, men det er etter min mening 3 spillere.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914