Kvik ønsker seg FFK spillere
Angående Bjørnar er jeg litt usikker. Han er vel ingen spiller med Tippeliga-tempo i kroppen og alderen jobber mer mot enn for han.
Håper uansett at Kvik rykker opp til året! Tom Freddy Aune og Joachim Jonsson er jo to "gamle" FFK-helter i trenerboksen, og nå kommer vel den ene Fredrikstadspilleren etter den andre også. FFK i toppen av 1.div/Tippeligaen vil trolig gjøre de andre lagene i Nedre Glomma regionen bedre også!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Nei det er vel kanskje ikke så ille, men det er vel andre spillere som bør forsvinne fra klubben før de to...
Trenger ikke nevne navn, men det er noen som ikke akkurat har imponert...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Alexander Forsberg
Vebjørn Hagen
Christian Petersen
Lars Petter Hansen
Det er 4 spillere jeg ikke ser for meg i Tippeligaen med FFK.
Så har vi noen i grenseland:
Bjørnar Johannessen
Jørgen Pettersen (pga kontrakt)
Tore Pedersen (tror han gir seg)
Olof Watson mener jeg bør bli med videre.
Jeg tror ikke at Tore P gir seg, tror han ønsker å "leke" litt til dersom det blir TL spill neste år...
Når det gjelder Bjørnar, så kan han lett bekle plassen til Risholt, og det er kanskje det KTE tenker på når han presenterer Risholt som den nye Hoftun. Når det er sagt, så er det noen småting BJ må endre på innen den tid, men mener absolutt at han bør være med opp... Personlig mener jeg han til tider har vært meget god i løpet av sesongen, og kan ikke skjønne hvorfor KTE plasserer ham på benken til fordel for Petersen, det er tilnærmet lik skandale...
Når det gjelder Olof, så har han absolutt potensialet til å bli enda bedre, trenger bare litt mer tid og veiledning...
Resten av spillerne du nevner bør nok vurdere adresseendring ja...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Angående Tore P er vel det meste usikkert, som vanlig. Tipper vi får litt frem og tilbake om dette fra Tore P sin side etter sesongslutt i diverse media - igjen.
Men her snakker vi selvsagt dersom KTE gjør virkelighet ut av sine fabler om å gjøre RR til midstopper...
Hvis ikke Olof starter mot Godset syns jeg det er no rart, han var jo en av de bedre mot Hønefoss!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Det betyr igjen at Jørgen Pettersen kanskje har spilt sin siste kamp i FFK for nå. Ser hvertfall ut til at kampen mot Godset ble hans siste kamp for FFK på Stadion. Dessverre ingen god avskjed. Kontrakten hans utløper jo 31. oktober slik at han ikke kan spille mot Oslo Øst 1. november. Ser ikke ut som de kommer til enighet heller.
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Eggen sier jo at det mest kjedelige med trenerjobben er at han etter sesongslutt må gi spillere beskjed om at de ikke får være med videre. Det forstår jeg veldig godt, men vi må være forberedt på at flere må ut dersom vi skal hente inn forsterkninger.
Bjørnar er 26 - og kan være på topp i 6-7 år til. Olof og Jørgen er 22 år!!! De er meget talentfulle. Diise må bli.
Tore blir konge i tippeligaen neste år, dersom han for være skadefri og topptrent.
Jeg ønsker ikke å nevne navn på hvem som FFK bør kvitte seg med, men det er etter min mening 3 spillere.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914