Husk meg
Brukernavn
Passord

Behov for flere diskusjoner?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 03 des 06, 12:36

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at forumet på www.holygans.com er oppe og går igjen etter å ha lagt nede en stund. Det er foreløpig veldig stille der, men det hadde vært morsomt om det ble litt liv der også. Det er mange som synes det er gøy å bruke tid på ulike forum, og derfor kan Holygans være et av alternativene. Kanskje kan det også bli litt andre diskusjoner der enn vi har her? Men ikke nødvendigvis...

Jeg vil påpeke at vårt forum kun skal være et supplement til andre forum, spesielt ffksupporter.net, ikke en erstatning. Vi har ingen ønsker om å konkurrere... ikke er det realistisk at vi blir en konkurent heller for den saks skyld. Vil bare nevne dette for det er alltid noen som tror at vi har baktanker og er ute etter å skape egne grupperinger.

Så kom innom vårt forum og registerer deg som debatant. Der kan man diskutere alt fra FFK til livssynsspørsmål. Velkommen!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 03 des 06, 14:04
Må innrømme jeg er er skeptisk til å registrere meg på et kristent forum.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 03 des 06, 14:12
Hvorfor det? Hva er forskjellen på å registrere seg der og på et hvilket som helst annet forum?

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 des 06, 14:14
Opprinnelig postet av Rey
Hvorfor det? Hva er forskjellen på å registrere seg der og på et hvilket som helst annet forum?

Jeg tipper det har noe å gjøre med de skumle kristne som står bak siden. Kan bli hjernevasket vettu.

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 03 des 06, 16:19

Hehe...ja, det er skikkelig skummelt. BØ!

Neida, grunnen til at man må registrere seg, er for ordens skyld. Lettere å holde litt styr på innlegg og debatanter. Man kan ikke poste her på forumet uten å være medlem heller. Så dette skal man ikke behøve å være redd for.

Dessuten er det ikke et "kristent" forum. Mer et ordinært forum som jeg har på min hjemmeside, holygans. Man blir ikke medlem av holygans når man registrerer seg på forumet. Dessuten er holygans er helt privat konsept, ikke noe organisert.

HOLYGANS

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 04 des 06, 00:25
Jeg har inget imot kristne eller andre religiøse, så det er ikke det. Men for meg er det naturlig å regge meg på forum jeg føler jeg sokner til, det være seg hockey-, fotball- eller hobby-forum... Derfor ville det være rart for meg å regge meg på et kristent forum og diskutere bl.a kristendom....for det ville blitt det samme som å regge seg på mosse-forumet og fortelle at moss er ræva....om noen skjønner hva jeg mener?

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 04 des 06, 00:31

Opprinnelig postet av kenneth
Jeg har inget imot kristne eller andre religiøse, så det er ikke det. Men for meg er det naturlig å regge meg på forum jeg føler jeg sokner til, det være seg hockey-, fotball- eller hobby-forum... Derfor ville det være rart for meg å regge meg på et kristent forum og diskutere bl.a kristendom....for det ville blitt det samme som å regge seg på mosse-forumet og fortelle at moss er ræva....om noen skjønner hva jeg mener?

Skjønner hva du mener. Men det er da mange av oss som regger seg på motstanderlags forum?

Dessuten er det ikke bare kristendomsdebatt på holygans. Her er det egen kategori for FFK, fotball generelt, livssyn, etc... så her kan man fritt velge hva man ønsker å diskutere

HOLYGANS

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914