Husk meg
Brukernavn
Passord

Åtte spillere vrakes?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 okt 03, 20:17
Tror disse spillerne vil bli vraket, hva synes dere andre?
Bjørnar Johannessen
Alexander Forsberg
Stian Johnsen
Olof Watson
Lars Petter Hansen
Jeton
Jørgen Pettersen
Rino Hansen?
Vebjørn Hagen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 okt 03, 20:23
Tror du tar en del feil. Stian Johnsen og Rino Hansen er vel begge tilbudt kontrakt, og tror de skriver under. Litt usikker angående Bjørnar; er han bosmanspiller? Vil gjerne se han få sjansen jeg, men ser også at de er nødvendig å la også gode spillere dra for å gi rom til enda bedre. Olof Watson håper jeg blir, men frykter han må dra. Jørgen Pettersen er jo tilbudt kontrakt, men partene kommer vel neppe til enighet, dessverre. Alex Forsberg er nok garantert ferdig, mens Jeton vel også går/leies ut til en mindre Østfold-klubb. LP Hansen har vel 1 år igjen av kontrakten, det samme med Vebjørn Hagen, men tror nok FFK fort gir bort disse, men siden de er under kontrakt kan ikke FFK bare kaste de ut heller.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 21:03
Rino Hansen er tilbudt kontrakt han ikke er fornøyd med, Stian Johnsen er bosmann og har heller ikke imponert noe særlig siden han vært mye skadet.
Når det gjelder Rino, tror jeg FFK har lyst på Per Morten Kristiansen og ser an situasjonen der, kommer ikke Per Morten satser de på Rino.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 okt 03, 21:23
Mener Bjørnar og Olaf bør bli med videre om ikke flere klart bedre kommer til,,Jørgen håper jeg også på,men som sagt er det vel kontrakt det står på mer enn på om han holder mål.

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 15 okt 03, 22:18
Helt enig med Vlad. Kanskje også Lars-Petter. Vil gjerne at Stian skal bli også. Han er bare ung-gutten enda, gi han en sesong uten skader på å overbevise atter en gang:D

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 22:36
Men noen må jo ut... Som Eggen sier; det er en vanskelig prosess å kvitte seg med spillere ved sesongslutt. De jeg mest av alt håper blir er Stian Johnsen, Olof Watson og Jørgen Pettersen. Egentlig Bjørnar også.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 okt 03, 22:39
Tror faktisk at supporter har nokså rett, for såpass må faktiskt til for å gi plass til nye spillere.

Bjørnar: Burde få bli, men når det skal vrakes blandt kontraktsløse midtbanespillere, så går nok han med.

Alex: Aner ikke, for jeg har ikke sett han spille i år (tror jeg), og han var ikke noe sælig i fjor heller.

Stian: Tabba seg ut når han ikke skrev kontrakt i fjor (blir nok ikke noe julekort til fru Riise i år). Skader og Håkan har gjort at det er vanskelig for FFK å vite om han er noe for TL.

Olof: Har vel ikke kontrakt neste år og ryker på samme grunn som Bjørnar. For risikabelt å regne med at han vil klare å holde TL-standard.

LPH: Blir i Bærum eller går til Kvik neste år (med disp. fra NFF eller UEFA). Blir nok ikke noe FFK og hvertfall ikke noe 1.div.

Jeton: Har fått sjansen flere ganger, uten å overbevise. Lånes ut regner jeg med.

Jørgen: Blir nok ikke enig med FFK og for usikkert om han klarer å heve seg til TL-nivå. Tror Harry statuerer et eksempel her...

Rino: Tror FFK kommer til å finne en keeper til dersom det blir opprykk til TL. Regner med at Rino har fått et tilbud som om han skal spille 3. keeper.

Vebjørn: Har fått utrolig mye kjeft av supportere, men har vært "skyld" i utrolig få mål. Litt usikker på hva Eggen mener om han. Tror han bli i stallen.

Må allikevel si det er bittert at så mange gode spillere må forlate klubben. Hva hadde FFK vært i 2002 sesongen uten Bjørnar, Stian og Lars-Petter???
Hadde det vært opp til meg og vi ikke trengte å kikke på kontraktene, så hadde ihvertfall Bjørnar og Watson fått bli, og Stian og Lars-Petter hvis han scorer 7 mål de neste 3 kampene....

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 okt 03, 22:54
Opprinnelig postet av FFK
Tror faktisk at supporter har nokså rett, for såpass må faktiskt til for å gi plass til nye spillere.

Blir veldig overrasket om samtlige av disse forsvinner.

Bjørnar: Burde få bli, men når det skal vrakes blandt kontraktsløse midtbanespillere, så går nok han med.

Jeg har også en vag følelse på at Bjørnar forsvinner, men du er sikker på at han er bosmanspiller?

Alex: Aner ikke, for jeg har ikke sett han spille i år (tror jeg), og han var ikke noe sælig i fjor heller.

Har nok ikke det som skal til i Tippeligaen. Hadde en meget god sesong som høyreback for noen sesonger siden, men etter det har han vært veldig variabel og slitt med skader. Forsvinner nok til en annen lokal klubb i 2. div.

Stian: Tabba seg ut når han ikke skrev kontrakt i fjor (blir nok ikke noe julekort til fru Riise i år). Skader og Håkan har gjort at det er vanskelig for FFK å vite om han er noe for TL.

Her tar du nok litt feil, FFK. Stian skrev under 1 års kontrakt i fjor, noe begge parter ønsket grunnet skadesituasjon. Greit at han har slitt med skader i ca 1 år, men har bevist at han har kjempepotensiale når han er frisk. En skam om vi lar han glippe, mener jeg.

Olof: Har vel ikke kontrakt neste år og ryker på samme grunn som Bjørnar. For risikabelt å regne med at han vil klare å holde TL-standard.

Pr. i dag er han nok ikke god nok for Tippeligaen i en startoppstilling nei, men han kan fort bli det. Har fin innstilling, innsats og fysisk kapabel til å bli en solid spiller på høyeste nivå. Spennende mann som jeg håper blir med videre, men frykter forsvinner.

LPH: Blir i Bærum eller går til Kvik neste år (med disp. fra NFF eller UEFA). Blir nok ikke noe FFK og hvertfall ikke noe 1.div.

Har neppe det som skal til for å hevde seg i Tippeligaen. Sannsynligvis en spiller som har spilt sin siste kamp for FFK. Synd å se lokale, trofaste helter gå videre, men er nok ikke noen vei utenom her.

Jeton: Har fått sjansen flere ganger, uten å overbevise. Lånes ut regner jeg med.

Mange sjanser har han vel ikke fått, men uansett er han ikke moden nok for spill på dette nivået - eller 1. divisjon. Kan evt. lånes ut til en lokal klubb i 2. div for å kjenne litt seniorfotball på kroppen.

Jørgen: Blir nok ikke enig med FFK og for usikkert om han klarer å heve seg til TL-nivå. Tror Harry statuerer et eksempel her...

Har definitivt potensiale bli å bli en god Tippeliga-spiller, det har jo også KTE uttalt flere ganger. Dessverre ser det ikke ut til at de blir enige om kontrakt, og vil nødig se Jørgen forsvinne til Moss å bli en stor hit der. Håper man kommer til enighet!

Rino: Tror FFK kommer til å finne en keeper til dersom det blir opprykk til TL. Regner med at Rino har fått et tilbud som om han skal spille 3. keeper.

Mer enn god nok som 2. keeper, og siden jeg ikke tror FFK henter inn ny keeper ennå, så tror jeg klubben ønsker å beholde Rino - ting tyder også på det. Det hele står og faller trolig på Rino selv, og hovedsaklig om han godtar å være i utfordrerposisjon fortsatt.

Vebjørn: Har fått utrolig mye kjeft av supportere, men har vært "skyld" i utrolig få mål. Litt usikker på hva Eggen mener om han. Tror han bli i stallen.

Eggen har nok ingen problemer med å erkjenne at dette var et bomkjøp for seg selv, men vanskeligere å kunngjøre det for omgivelsene. Sier seg selv at han ikke har særlig tillit når man omskolerer midtstoppere og midtbanespillere for å spille venstreback før Vebjørn. Vil nok bli forsøkt "gitt" bort ved sesongslutt siden han har 1 år igjen av kontrakten.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 15 okt 03, 23:32
Dette mener jeg:

Bjørnar Johannessen - bør få sjansen i TL en sesong for å se om han er god nok
Alexander Forsberg - må ut!
Stian Johnsen - bør også få sjansen til å overbevise i en sesong, vi vet hva han sitter inne med..
Olof Watson - bør få bli med videre
Lars Petter Hansen - selg til en 2.div.klubb
Jeton - bør leies ut til 2.div
Jørgen Pettersen - gi han et bedre kontraktsforslag, men ingen stor krise om han takker nei (verst for han selv, dette er hans eneste sjanse til å spille i TL)
Rino Hansen (kan selges hvis per morten kommer, hvis ikke:ta han med videre)
Vebjørn Hagen (må ut)

Ellers må jeg meddele dere noe jeg kom til å tenke på når Eggen sa at han vurderte risholt som stopper.. muligens er dette fordi han ønsker mer bredde og variasjon i spillet neste sesong, og derfor ser for seg at søderstjerna blir satt inn sentralt på risholt sin plass, mens stian johnsen/watson eller en ny venstrebeint spiller skal ta venstrevingen...??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 16 okt 03, 01:07
Rino Hansen er tilbudt kontrakt han ikke er fornøyd med, Stian Johnsen er bosmann og har heller ikke imponert noe særlig siden han vært mye skadet.
Når det gjelder Rino, tror jeg FFK har lyst på Per Morten Kristiansen og ser an situasjonen der, kommer ikke Per Morten satser de på Rino.

Skjønner ikke hvordan ffk skal kjøpe ut både Simen og per m, moss kommer til og kreve masse penger for begge, vi trenger simen men vi trenger ikke per m

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 16 okt 03, 10:37
Rino er vel tilbudt en 1-års kontrakt. Etter det vil Rino mest sannsynlig bli tiltenkt en rolle som keeper-trener.
Tror og håper at Rino signerer. Steinar ville nok ikke vært så god i år uten støtten og konkurransen fra Rino.

Marching on together!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 16 okt 03, 14:25
Hmmm. Betenkligheter med å skrive så mye om spillerne. De kan jo tenkes at de faktisk leser hav som står her.

Synes det står mye urettferdig kritikk til enkelte her. Husk at alle spillerne Stian, Olof, Bjørnar, Rino, Lars-P, Jørgen var meget gode i 2. divisjon i fjor.

Husk at FFK var nykommere i prets 1. divisjon. Det står respekt av hva guttane og laget har gjort.

Guttane må også få sjansen til å tilpasse seg det øverste nivå, men ettersom FFK er på vei opp i TL, er det kanskje ikke tid.

Husk at Ørjan Berg var reserve på Rosenborg når han var 24-25 år, men i dag Norges Beste midtbanespiller.

Vi må få lov å gi gutta tid til å utvikle seg.

Når det er sagt mener jeg at både Bjørnar, Stian, Olof, Jørgen og Lars-P må bli med videre.

Ikke bare pga. at jeg liker dem, men pga at de er gode!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 03, 17:28
Siden de er gode nok, hvilke spillere bør etter din mening vrakes i FFK, selv om vi vil eller ikke, så skal spillere ut stallen

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 16 okt 03, 18:12
Lars-Petter har ingenting i Eliteserien å gjøre... Han har ikke prestert noe som helst i år, hverken for FFK eller for Bærum... Tror nok ikke han vil danke ut Melo, Ringberg eller Dadason uansett...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 23 okt 03, 11:35
Vebjørn Hagen ut.
A. Forsberg ut.
Jeton Pestisha ut.
Lahai Fallay ut.
T.Pedersen legger opp.

Lars Blixt eller Thomas Pereira inn.
Rune Buer Johansen inn.
Dagfinn Enerly inn.
Simen Brenne inn.
+ Ny stopper og venstrekant.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 23 okt 03, 17:51
Hvorfor skal Lahai fallay vrakes?
Han har vært skadet stort sett hele sesongen, uten muligheter for å få vist seg frem. Synes det han har vist i treningskamper virker veldig lovende. Et rått steg, enorm løpskapasitet, teknikk overblikk og ro i tette situasjoner.
Han bør absolutt få bli, og bli gitt mulighet til å utvikle seg videre.

Macka fra start!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 23 okt 03, 18:02
Enig med, djpete. Tull om Fallay vrakes. Han har jo så å si vært skadet i hele år, men var brilliant i treningskampene like før seriestart. Han har et STORT potensiale. Det vet nok også Eggen mer enn noen andre.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 23 okt 03, 19:12
Fallay bør helt klart bli..Potensiale til noe stort.:ffk:

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914