Rekordstort salg av sesongkort!
Nå kan jeg forstå at dem ikke selger barnebilletter på langsidene og til en viss grad har stive priser enkelte plasser. Synes f.eks dem har gjort det bra for plankehaugen, noe dem selvfølgelig fortjener. Men Fredrikstad skal passe seg litt for å bli for kyniske. FFK er historisk en arbeiderklasseklubb og en klubb for folket, mye på samme måte som i Vålerenga. Dette er også en grunn tror jeg til at supportere fra Fredrikstad og Vålerenga går forholdsvis godt sammen.
Det jeg mener er at det er viktig at klubben og folket spiller på lag og at dem ikke strekker strikken for langt. Dem har kanskje ikke gjort det ennå, men dem skal nok være litt forsiktige i fremtiden....
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vålerenga publikum er det for det meste bare bråk med,enkelt og greit.Ikke sammenlign oss med klanen.Prisene er helt greie og hvis fredrikstad folk ikke viser sin besøkelses tid så håper jeg ikke FFK setter ned prisene,da det koster penger og være en klubb som skal hevde seg i tippeligaen.Nå kan jeg forstå at dem ikke selger barnebilletter på langsidene og til en viss grad har stive priser enkelte plasser. Synes f.eks dem har gjort det bra for plankehaugen, noe dem selvfølgelig fortjener. Men Fredrikstad skal passe seg litt for å bli for kyniske. FFK er historisk en arbeiderklasseklubb og en klubb for folket, mye på samme måte som i Vålerenga. Dette er også en grunn tror jeg til at supportere fra Fredrikstad og Vålerenga går forholdsvis godt sammen.
Det jeg mener er at det er viktig at klubben og folket spiller på lag og at dem ikke strekker strikken for langt. Dem har kanskje ikke gjort det ennå, men dem skal nok være litt forsiktige i fremtiden....
Opprinnelig postet av paco
Vålerenga publikum er det for det meste bare bråk med,enkelt og greit.Ikke sammenlign oss med klanen.Prisene er helt greie og hvis fredrikstad folk ikke viser sin besøkelses tid så håper jeg ikke FFK setter ned prisene,da det koster penger og være en klubb som skal hevde seg i tippeligaen.Nå kan jeg forstå at dem ikke selger barnebilletter på langsidene og til en viss grad har stive priser enkelte plasser. Synes f.eks dem har gjort det bra for plankehaugen, noe dem selvfølgelig fortjener. Men Fredrikstad skal passe seg litt for å bli for kyniske. FFK er historisk en arbeiderklasseklubb og en klubb for folket, mye på samme måte som i Vålerenga. Dette er også en grunn tror jeg til at supportere fra Fredrikstad og Vålerenga går forholdsvis godt sammen.
Ikke overraskende lå dette her litt høyt for deg......
Nå kan jeg forstå at dem ikke selger barnebilletter på langsidene og til en viss grad har stive priser enkelte plasser. Synes f.eks dem har gjort det bra for plankehaugen, noe dem selvfølgelig fortjener. Men Fredrikstad skal passe seg litt for å bli for kyniske. FFK er historisk en arbeiderklasseklubb og en klubb for folket, mye på samme måte som i Vålerenga. Dette er også en grunn tror jeg til at supportere fra Fredrikstad og Vålerenga går forholdsvis godt sammen.
Veldig enig jeg for min del.. Premier league er et godt eksempel på fremmedgjøring av egne fans ,hvor storklubben har halve stadion med turister og de mindre mister tusenvis av tilskuere
---------------------------
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Ett eksempel er min kjære klubb Leeds United. Når Bates gjorde inntog økte prisene dramatisk og det har blitt ett stort skille mellom klubb og folk. Ja, Bates har gjort mye for en skakkkjørt klubb. Men snittet har også synket med 10-15 000 mennesker pr kamp...... Og man kan jo tenke seg hvilke konsekvenser det får for klubben på sikt hvis dem ikke samarbeider bedre i fremtiden.......
samme i city.. for noen få år siden fikk vi møter med gamlekara og de viste oss rundt.inngang på treningsfelt og gode greier. norske supporterene var tross alt første supporterklubb for engelsk lag stiftet utenfor england.i dag er det upersonlige turer med en tørr guide og bodyguards som nekter etthvert innpass til treningsfelt. publikumsnitt synker hele tiden og få kjenner seg igjen i laget. For mange utlendinger som ikke skjønner britisk fotball.
dette kun som eksempel på at å fjerne seg for langt fra sine egne og ha klokketro på at mer genererte penger i systemet er det samme som suksess kan være farlig.til sist kommer ikke nok folk å ser på og hva skjer da ??
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Det er "greit" at de gode plassene på langsiden koster 3250 kroner pr. sesong, men både sesongbilletter og enkeltbilletter burde vært rimelgere for de "dårlige" plassene. Det tror jeg alle ville tjent på.
Opprinnelig postet av Costanza
Det jeg reagerer på, og som jeg tror kan være en grunn til det litt trege salget, er at klubben opererer med samme pris uansett hvor man har plass på langsiden. Nå er alle de virkelig gode plassene tatt, og folk kvier seg kanskje (med god grunn) til å betale 3250 kroner på rad 3 helt nede mot cornerflagget. Det er en gåte for meg at de ikke har delt opp stadion i flere soner med tanke på pris. Det er ulogisk at man skal betale samme pris når det er så store forskjeller på plassene. Såvidt jeg vet er det vanlig på flere andre arenaer i Tippeligaen å differensiere prisene på langsidene avhengig av hvor attraktive de er, noe jeg har hørt har vært en suksess bl.a. på Lerkendal mtp økt publikumsoppslutning.
Det er "greit" at de gode plassene på langsiden koster 3250 kroner pr. sesong, men både sesongbilletter og enkeltbilletter burde vært rimelgere for de "dårlige" plassene. Det tror jeg alle ville tjent på.
helt enig der !! Differansiering er viktig
Opprinnelig postet av Vlad
Er ikke med på at det er dyrt men at det kunne hvert en prisdifferanse.Opprinnelig postet av Costanza
Det jeg reagerer på, og som jeg tror kan være en grunn til det litt trege salget, er at klubben opererer med samme pris uansett hvor man har plass på langsiden. Nå er alle de virkelig gode plassene tatt, og folk kvier seg kanskje (med god grunn) til å betale 3250 kroner på rad 3 helt nede mot cornerflagget. Det er en gåte for meg at de ikke har delt opp stadion i flere soner med tanke på pris. Det er ulogisk at man skal betale samme pris når det er så store forskjeller på plassene. Såvidt jeg vet er det vanlig på flere andre arenaer i Tippeligaen å differensiere prisene på langsidene avhengig av hvor attraktive de er, noe jeg har hørt har vært en suksess bl.a. på Lerkendal mtp økt publikumsoppslutning.
helt enig der !! Differansiering er viktig
Har ventet på at FFK skulle gjøre tiltak m.h.t. til sesongkortsalg. Synes det er positivt,at de foretar noen markedsgrep nå,for å selge flere sesongkort. Start og andre lag har holdt på med agressiv markedsføring lenge,nå. Og har solgt mange flere SK enn FFK,i tiden etter Jul. Dette med salg av kort på krita,begynte Start med for en stund siden (se tidligere innlag av meg). Har også hørt,at du kan kjøpe sesongkort på Glommen Brygge ICA. Det er vist en automat med en FFK-vimpel,som du kan bruke kort å betale et SK. Meget positivt tiltak dette. Er det noen,som vet om det er flere slike automater i Fredrikstad?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av Husgutt
Sesongkort på "krita".
Sesongkort på avbetaling? Det er enkeltbilletter, det.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Costanza
Amen! Hadde nok handla sesongkort om de hadde slått av en tusenlapp ute på kantene.
Klubben vil visst prøve å selge hele 11.000 sesongkort.
Tviler sterkt på at salget blir så stort...
Opprinnelig postet av Knuty
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
Skjer nok neppe tror nå jeg. Topp 4 og 11.000 kort virker som MA vil ha høyetall ja. Men er det realistisk?
Får inderlig håpe de greier det tallet, og får fullstappa stadion hver gang. Hasselgård sa det at hvis vi greier å fylle tilnærmet fullt hus i 3 år, så skal de utvide til 15.000. Det hadde vært no det folkens.
jeg trur vel at de fleste som skal ha sesongkort på stadion har kjøpt det alt. så jeg trur ikke vi selger 11 000 sesongbilletter. kanskje de får solgt rundt 9 000. noen som vet hvor mye som er solgt nå? noen som kan snakke med aristokraten eller noe for å høre å legge ut et tall.
Hvor mange plasser er det igjen på deling til oss fraflytta da, når bortesupporterne har fått sine 5 (?) prosent? Det er et eller annet som sier meg at jeg ikke får sett åpningskampen hvis de får solgt så mange.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914