Husk meg
Brukernavn
Passord

ffksupporter.net treff med gokartkjøring!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 des 06, 15:43
Det var noen som startet en tråd om julebord for brukere på ffksupporter.net, men det kokte vel bort i grøten.

Hva om vi arrangerer et treff og kjører gokart? Hadde dette vært noe?

Jeg har tidligere kjørt gokart i England og det var vanvittig moro, så jeg kunne tenke meg å gjøre det igjen.

Dersom det er interesse for dette, så klinker vi til med et treff 2. januar.

Jeg tar i så fall på meg biten med å kontakte gokartsenteret for å se om dette er mulig.

Er dere interesserte?

Skriv dere på!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 19 des 06, 15:47
Har kjørt noen ganger i Oslo, og det er jo utrolig gøy. Jeg er med jeg, så sant ikke det kræsjer med jobb...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 19 des 06, 15:49
Hmmm, 2. januar er jeg enten ravende full i Liverpool, eller så er jeg ravende full i Dublin. Er i hvert fall rundt i området der fra 29. des til 05. jan, men dere skal vel egentlig være glad jeg ikke stiller opp

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 des 06, 16:03

Opprinnelig postet av Holters
Det var noen som startet en tråd om julebord for brukere på ffksupporter.net, men det kokte vel bort i grøten.

Hva om vi arrangerer et treff og kjører gokart? Hadde dette vært noe?

Jeg har tidligere kjørt gokart i England og det var vanvittig moro, så jeg kunne tenke meg å gjøre det igjen.

Dersom det er interesse for dette, så klinker vi til med et treff 2. januar.

Jeg tar i så fall på meg biten med å kontakte gokartsenteret for å se om dette er mulig.

Er dere interesserte?

Skriv dere på!

Det var meg det Holters, men mye å gjøre på jobben hindret det... St.Croix huset kunne de, men ikke før i januar siden de måtte søke om bevilgning.. hehe ;o) Gokart hørtes veldig morsomt ut da =)

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914