ffksupporter.net treff med gokartkjøring!
Det var noen som startet en tråd om julebord for brukere på ffksupporter.net, men det kokte vel bort i grøten.
Hva om vi arrangerer et treff og kjører gokart? Hadde dette vært noe?
Jeg har tidligere kjørt gokart i England og det var vanvittig moro, så jeg kunne tenke meg å gjøre det igjen.
Dersom det er interesse for dette, så klinker vi til med et treff 2. januar.
Jeg tar i så fall på meg biten med å kontakte gokartsenteret for å se om dette er mulig.
Er dere interesserte?
Skriv dere på!
Jeg har tidligere kjørt gokart i England og det var vanvittig moro, så jeg kunne tenke meg å gjøre det igjen.
Jeg tar i så fall på meg biten med å kontakte gokartsenteret for å se om dette er mulig.
Er dere interesserte?
Skriv dere på!
Har kjørt noen ganger i Oslo, og det er jo utrolig gøy. Jeg er med jeg, så sant ikke det kræsjer med jobb...
---------------------------
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Hmmm, 2. januar er jeg enten ravende full i Liverpool, eller så er jeg ravende full i Dublin. Er i hvert fall rundt i området der fra 29. des til 05. jan, men dere skal vel egentlig være glad jeg ikke stiller opp
Opprinnelig postet av Holters
Det var noen som startet en tråd om julebord for brukere på ffksupporter.net, men det kokte vel bort i grøten.
Er dere interesserte?
Skriv dere på!
Det var meg det Holters, men mye å gjøre på jobben hindret det... St.Croix huset kunne de, men ikke før i januar siden de måtte søke om bevilgning.. hehe ;o) Gokart hørtes veldig morsomt ut da =)
---------------------------
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914