Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor stenges enkelte tråder?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 19 des 06, 15:57

Jeg åpnet en tråd i tidligere idag om et rykte om at Kjetil Rekdal var observert i fredrikstad. Denne tråden ble tydligvis stengt av Moderator. Hvorfor det?

Gjorde jeg noe feil? La jeg tråden på feil sted?

Det går da vitterlig så mange utrolige rykter her inne at det ryktet jeg hadde hørt var da ikke mer usannsynlig enn mye annet som folk har hørt her inne.

Liker ikke tendensen at en tråd bare blir stengt sånn helt uten videre. Men ffksupporternet er kanskje ikke åpent for alle????

Jeg bare lurer.....

---------------------------

jorhan


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 des 06, 16:00
Opprinnelig postet av jorhan

Jeg åpnet en tråd i tidligere idag om et rykte om at Kjetil Rekdal var observert i fredrikstad. Denne tråden ble tydligvis stengt av Moderator. Hvorfor det?

Gjorde jeg noe feil? La jeg tråden på feil sted?

Det går da vitterlig så mange utrolige rykter her inne at det ryktet jeg hadde hørt var da ikke mer usannsynlig enn mye annet som folk har hørt her inne.

Liker ikke tendensen at en tråd bare blir stengt sånn helt uten videre. Men ffksupporternet er kanskje ikke åpent for alle????

Jeg bare lurer.....



Mod: Til dette blir noe mer konkret enn et suspekt rykte, så trenger ikke dette en egen tråd, og kan inntil videre postes i denne tråden.

Du finner det sikkert der.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 des 06, 16:02
Endret: 19 des 06, 16:04
Vi har en tråd som heter Spørsmål, Tips, Ris & Ros om dette nettstedet.

Denne tråden blir flyttet dit nå, lå i  Åpent forum.

Grunnen til at en del tråder stenges, er enkelt og greit fordi det allerede finnes tråder som inneholder tilsvarende diskusjoner.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 des 06, 16:06
Tråden, og begrunnelsen for at den ble stengt, finner du her.

Hvis alle som har sett en eller annen som ligner på en eller annen skulle starte en egen tråd, så hadde forumet flommet over at slike tråder, da er det bedre å samle alle disse ryktene og spekulasjonene i én og samme tråd, og heller lage nye tråder om kandidater når vi har noen flere holdepunkter, som for eksempel at klubben bekrefter at de er i samtaler med personen.

Så tråder blir ikke stengt uten videre, det følger som regel med et svar på hvorfor den ble stengt, enten som et ekstra innlegg eller at moderator har gått inn i startinnlegget og lagt til tekst. Savner du en tråd som du har opprettet kan du enten gå inn på din egen profil å finne tråden (med mindre hele er blitt slettet) eller du kan se om du finner den under "Dupliserte emner".

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 19 des 06, 16:19

Begynner å skjønne greia nå. Har skjønt såpass at jeg postet den feil. Riktig?

Men da jeg prøvde å svare på den opprinnelige tråden så var den fysisk stengt hvis jeg ikke tar helt feil. Det betyr jo da at den er stengt for andre så de ikke kan svare på mitt innlegg. Da er den vel både flyttet og stengt?

Riktig igjen? Det var vel mest det at den var fysisk stengt jeg reagerte på.

Enig ellers at innleggene bør postes på rett sted. Min feil. Er ingen superbruker av forumet vet dere....

---------------------------

jorhan



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340