Husk meg
Brukernavn
Passord

En liten historie fra jobben (Lefdal)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 20 des 06, 19:39
Kunder er fantastiske. For å gjøre historien kort: Kunde har problemer med sin Canon multifunksjonsprinter og kommer innom Lefdal for å finne ut hva han skal gjøre.. Tekniker på Lefdal (ikke meg altså) anbefaler han å forsøke renseprogrammet som jo følger med.. Velvel, en uke senere kommer kunden tilbake og forteller dønn seriøst at det enda ikke funker. Tekniker spør hva han har gjort, hvor han da forteller at han har kokt skriverhodet i VANN og deretter tørket med hårføner! Flotte saker:D

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 20 des 06, 20:33
Du utelukker deg selv som teknikeren, men du utelukker ikke at du var kunden

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 21 des 06, 01:12

Opprinnelig postet av Husgutt
Kunder er fantastiske. For å gjøre historien kort: Kunde har problemer med sin Canon multifunksjonsprinter og kommer innom Lefdal for å finne ut hva han skal gjøre.. Tekniker på Lefdal (ikke meg altså) anbefaler han å forsøke renseprogrammet som jo følger med.. Velvel, en uke senere kommer kunden tilbake og forteller dønn seriøst at det enda ikke funker. Tekniker spør hva han har gjort, hvor han da forteller at han har kokt skriverhodet i VANN og deretter tørket med hårføner! Flotte saker:D

Minner meg om ei venninne til en kamerat av meg som fikk han til å se på en gammel diskettstasjon til Commodore 64. Den vile ikke funke. Han åpna den og der viste det seg at lesehodet var teipet fast. Hun hadde vist åpnet for å se åssen det så ut der inne, og da fant ho noe som var løst og lea på seg-......

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 24 des 06, 19:35

Herlig.

Hva med hun som ringte IT-support fordi hun ikke "fikk flere disketter inn i diskettstasjonen"?   Når IT-teknikeren kom på hennes arbeidsplass oppdaget han 2 stk. 5 1/4" disketter allerede inne i diskettstasjonen og den tredje hadde hun forsøkt trykke inn - i tillegg til de to som allerede var der.

Aahh, gamle gode slaskete floppydisker.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 25 des 06, 00:07
Opprinnelig postet av denialsander

Aahh, gamle gode slaskete floppydisker.

Ja, det var tider det.. Er det fortsatt folk som er så grønne altså?? Da får man noe å le av på jobben ihvertfall!

FFK for alltid!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 25 des 06, 00:57
Endret: 25 des 06, 00:58
Ja ja ... og gode gamle med første CD-rom-en da folk klaget at kaffeholderen var noe dritt for plutselig forsvant den og kaffen sprutet over alt, eller nettbanken opleget hvor folk fikk purringer men puttet regningen i hylla (cd rom-en igjen) og sendte dem til betaling... Eller denne tiden da jeg jobbet med ViaSat og dama skulle kjøpe TV1000 pakka i Julegave til kællen... Da vi spurte om kortnummeret fikk vi svar at det var ikke nummer på kortet som var helt hvit med en brikke på (piratkort vel) ....  Eller han som ringte og lurte på hvordan en slår om til svensk tekst på parabolen fordi barna liker å se på barneTV med svensk språk ... he he he

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 25 des 06, 06:43
Opprinnelig postet av Klokan
Eller han som ringte og lurte på hvordan en slår om til svensk tekst på parabolen fordi barna liker å se på barneTV med svensk språk ... he he he

Haha!  Det er jo greit å ha en unnskyldning klar...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914