En liten historie fra jobben (Lefdal)
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Kunder er fantastiske. For å gjøre historien kort: Kunde har problemer med sin Canon multifunksjonsprinter og kommer innom Lefdal for å finne ut hva han skal gjøre.. Tekniker på Lefdal (ikke meg altså) anbefaler han å forsøke renseprogrammet som jo følger med.. Velvel, en uke senere kommer kunden tilbake og forteller dønn seriøst at det enda ikke funker. Tekniker spør hva han har gjort, hvor han da forteller at han har kokt skriverhodet i VANN og deretter tørket med hårføner! Flotte saker:D
Minner meg om ei venninne til en kamerat av meg som fikk han til å se på en gammel diskettstasjon til Commodore 64. Den vile ikke funke. Han åpna den og der viste det seg at lesehodet var teipet fast. Hun hadde vist åpnet for å se åssen det så ut der inne, og da fant ho noe som var løst og lea på seg-......
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Herlig.
Hva med hun som ringte IT-support fordi hun ikke "fikk flere disketter inn i diskettstasjonen"? Når IT-teknikeren kom på hennes arbeidsplass oppdaget han 2 stk. 5 1/4" disketter allerede inne i diskettstasjonen og den tredje hadde hun forsøkt trykke inn - i tillegg til de to som allerede var der.
Aahh, gamle gode slaskete floppydisker.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Ja, det var tider det.. Er det fortsatt folk som er så grønne altså?? Da får man noe å le av på jobben ihvertfall!Aahh, gamle gode slaskete floppydisker.
FFK for alltid!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Eller han som ringte og lurte på hvordan en slår om til svensk tekst på parabolen fordi barna liker å se på barneTV med svensk språk ... he he he
Haha! Det er jo greit å ha en unnskyldning klar...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914