Hvem blir ny hovedtrener?
Opprinnelig postet av DeMeNteD
Tony Adams hadde vært STORT!! det hadde gledet mitt Arsenalhjerte!!hvordan går det med alkohol problemene hans da ?
---------------------------
Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!
...
- Vi skal gå i konkrete samtaler med tre-fire trenere, sier Andersen.
- Er Trond Sollied blant dem?
- Ja, vi ser i den klassen. Jeg har ikke snakket med Sollied, men vil rette en formell henvendelse til ham, noe annet ville vært dumt. Vi skal ikke la noe være uprøvd, og vi sikter høyt.
...---------------------------
Ære være Plankebyen
- Er Trond Sollied blant dem?
- Ja, vi ser i den klassen.
Den likte jeg!
Likte ikke det han sa om at klubben vurderte å gjøra som Rosenborg og Vålerenga, og flytte opp en trener som er i klubben. Jeg trur ikke døm gjør det men det ble sagt at det var et alternativ..
Håper vi får inn en skikkelig god trener nå!!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Likte ikke det han sa om at klubben vurderte å gjøra som Rosenborg og Vålerenga, og flytte opp en trener som er i klubben. Jeg trur ikke døm gjør det men det ble sagt at det var et alternativ..
Håper vi får inn en skikkelig god trener nå!!
Det er jo en helt naturlig uttalelse. En tillitserklæring til vårt eksisterende trenerapparat. Dessuten kan det bety noe så enkelt som at Aune rykker opp til assistenttrener. Jeg tror Aune kunne gjort en god jobb som hovedtrener allerede den dag i dag, men befolkningen til Fredrikstad ville aldri gitt ham sjansen. Her betyr navn og cv alt. Derfor tror jeg også at det kommer en slik person.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Jeg tror Aune kunne gjort en god jobb som hovedtrener allerede den dag i dag, men befolkningen til Fredrikstad ville aldri gitt ham sjansen. Her betyr navn og cv alt.
Ser at det er en del som mener at Tom Freddy Aune kunne gjort det bra som ny hovedtrener. Hva er det dere baserer det på? Jeg har ingen kjennskap til Aune, så det hadde vært fint hvis noen kunne begrunne dette....
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Nå kjenner jeg ikke han så godt selv, men han har jo gjort en veldig bra jobb med juniorlaget og virker som han har respekt innad i laget.
Tror også Aune kunne gjort en bra jobb, men jeg er ingen ekspert
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av BøgeJon
aune er vel utdannet sammen med tørum i rosenborg om jeg ikke tar feilOpprinnelig postet av Holters
Jeg tror Aune kunne gjort en god jobb som hovedtrener allerede den dag i dag, men befolkningen til Fredrikstad ville aldri gitt ham sjansen. Her betyr navn og cv alt.
Ser at det er en del som mener at Tom Freddy Aune kunne gjort det bra som ny hovedtrener. Hva er det dere baserer det på? Jeg har ingen kjennskap til Aune, så det hadde vært fint hvis noen kunne begrunne dette....
aune kunne helt sikert gjort det bra som hovedtrener, men kan noen i meg hva slags erfaring og utdanning han har, kjenner svært lite til fyren,
Ellers kan jeg jo si at FFK vurderer en lokal trener løsning, noe f-b.no idag skriver.....
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
aune kunne helt sikert gjort det bra som hovedtrener, men kan noen i meg hva slags erfaring og utdanning han har, kjenner svært lite til fyren,
Ellers kan jeg jo si at FFK vurderer en lokal trener løsning, noe f-b.no idag skriver.....
Vet ikke så mye med han, men syns Alhsen bør bli sparka hardt ut av klubben, Har aldri hørt et intervju med han som han svarer på spørsmålet riktig...Han r bare trener for det ene frisparket hans
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Vet ikke så mye med han, men syns Alhsen bør bli sparka hardt ut av klubben, Har aldri hørt et intervju med han som han svarer på spørsmålet riktig...Han r bare trener for det ene frisparket hans
Øy, den der var drøy TothNR1! Jeg vet sannsynligvis ikke mer om han enn du vet, men jeg vet hvertfall at man ikke kan dømme mannens fotballfaglige kompetanse og innsats ut fra måten han ordlegger seg i media.
Vin og blomster på bordet...
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Opprinnelig postet av TothNR1
Øy, den der var drøy TothNR1! Jeg vet sannsynligvis ikke mer om han enn du vet, men jeg vet hvertfall at man ikke kan dømme mannens fotballfaglige kompetanse og innsats ut fra måten han ordlegger seg i media.
Var ikke dt jg mente med han er dårlig i media, Vet folk liker han pågrunn av 84 (noe jeg desverre ikke fikk opplevd)
Men jeg kjenner han personelig, og tro meg, han er ikke mannen for FFK, Han jobbet med å fylle brussmaskiner før han ble trener(no disresbect)Han er sikkert en hyggelig person, Men er det noen som seriøst syns Per Egil bør bli hovedtrener?
CUPVINNER 06
Det er det nok ikke mange som mener at PEA bør bli hovedtrener nei. Men derfra og til å mene at han bør SPARKES HARDT UT AV KLUBBEN er det et stykke. Jeg mener det blir teit å si noe sånt som du kommer med der uten bedre begrunnelser enn det du skriver. Fullstendig respektløst synes jeg det er!
Vin og blomster på bordet...
Det er det nok ikke mange som mener at PEA bør bli hovedtrener nei. Men derfra og til å mene at han bør SPARKES HARDT UT AV KLUBBEN er det et stykke. Jeg mener det blir teit å si noe sånt som du kommer med der uten bedre begrunnelser enn det du skriver. Fullstendig respektløst synes jeg det er!
Ja, den tar jeg på meg, det var ganske respektløst, beklager
CUPVINNER 06
Her mener jeg ffksupporter.net burde kommet med en advarsel til deg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914