Husk meg
Brukernavn
Passord

Hockeyarena.net

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06

Lagt til: 31 des 06, 10:57

Noen som har prøvd dette?

Hockey Arena er en online hockey manager, hvor du leder ditt lag og kjemper for å få spille i 1.div og om å få representere ditt land i Verdens Ligaen. Du har muligheten til å bli landslags manager og spille landskamper i VM. Dine motstandere er ikke en datamaskin som i andre spill, men tusenvis av andre mennesker fra mer enn 40 land rundt i hele verden. Spillet forsøker å simulere det som skjer i en virkelig hockeysesong, lagene kan bygge ut og bygge ned arenaen og fasilitetene til klubben, nye spillere hentes opp fra juniorstallen i laget, spillerene blir eldre og endrer egenskaper, influert av alder. Nye land legges til ettersom spillet vokser og nye språkversjoner lages også.

Dette spillet ligner veldig mye på Hattrick, men er et online hockey manager spill. Spilles 4 kamper i uka i serien så er bra aktivitet.!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 31 des 06, 11:50
Jeg spiller selvsagt HA og har gjort det i 1,5 år. Det minner som sagt veldig om HT men treningsopplegget er mye bedre i HA. Også det at man spiller flere kamper i uka gjør HA til et utmerket online-spill.

Jeg har lagd et HA-forum som begynner å bli populært, så hvis man trenger hjelp til å komme igang kan jeg anbefale dette;

www.hockeynorge.com

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914