Husk meg
Brukernavn
Passord

Titten Teis mamma, Birgit Strøm, døde i dag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 jan 07, 15:11
Endret: 11 jan 07, 15:12
Trist det.. Husker godt titten tei og teodor. En fantastisk dame som nå er borte

les her

---------------------------

http://keiko99.net

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 11 jan 07, 15:26

Opprinnelig postet av keiko99
Trist det.. Husker godt titten tei og teodor. En fantastisk dame som nå er borte

les her

Hmmm... Først verdens minste pus og nå mora til Titten Tei! Begynner virkelig å lure jeg....

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jan 07, 15:37
ser ikke helt sammenhengen i det du nevner

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 11 jan 07, 15:40

Det han lurer på er vel egentlig hva slags interesser du har......hvis jeg ikke tar helt feil?

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jan 07, 15:54
jeg syns det er trist at stemmen bak titten tei og teodor er død..

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 12 jan 07, 13:00
Opprinnelig postet av Oslo

Det han lurer på er vel egentlig hva slags interesser du har......hvis jeg ikke tar helt feil?

Hvis du ikke syns noe om interessene til Keiko99 så kan du vel  la være å lese innleggene hans da...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 12 jan 07, 13:13
Endret: 12 jan 07, 14:06
Opprinnelig postet av Bob Page

Hvis du ikke syns noe om interessene til Keiko99 så kan du vel  la være å lese innleggene hans da...

Skyt ikke budbringeren.........

Men jeg må faktisk si meg enig med "BøgeJon" her....

Selv om dette er et "åpent" forum, så har ikke disse topic`ene noe her å gjøre, men det er min personlige mening.....

Værdens minste pus

Stakars puse katt som er hitler

Verdens søteste politihund

En skikkelig, skikkelig dum hund

Bikkje-bryllup

John Alvheim er død

Karate Kids mentor er død

Vivi Haug er 70 år

Jan Werner funnet død

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 12 jan 07, 14:21
Selv om dette er et "åpent" forum, så har ikke disse topic`ene noe her å gjøre, men det er min personlige mening.....

Åpent Forum, tittelen sier nok. Enkelt og greit...

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 16 jan 07, 06:24

Jeg synes det er helt fint å kommentere at Birgit Strøm er død. Dette er en ting det er verdt å få med seg. En av tv-Norges mest kjente stemmer, og mest ukjente fjes. Hun fant en strålende måte å få sagt en del ting som ellers ville ha risikert å bli silt ut fordi det ble for nær grensen av det politisk akseptable. Men når Titten Tei snakket, da måtte selv statsministeren lytte, og ingen kunne komme med krav om sensur.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 16 jan 07, 10:56
Personlig finner jeg tråden om Saddam Husseins henrettelse mer interessant enn tråder om pus og titten tei.  Men tråden om Saddam har like lite/mye å gjøre her som tråden om pus og titten tei.  Det blir reagert fordi dette er mer myke tråder og jeg tror noen er redd for hva supportre fra andre klubber vil si når de ser dette (ref. verdens minste pus).  Dette er åpent forum og så lenge det heter det kan alt som går innenfor forumreglene publiseres her.  

Så da er spørsmålet heller om vi trenger ikke-FFK/Fotballrelaterte tråder?  Jeg mener ja, for hvis ikke vil disse uansett snike seg inn på de andre forumene.  Og da får enhver gå inn på de trådene en selv finner interessante og delta eller la være.  Det får heller være regler om hvor mange tråder man kan lage pr uke, måned og år.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914