Velkommen skal dere værra!!
Tell Melløs tell Søndag!! Blir en fotballfest uten like!! Første gang jeg må forhåndskjøpe billett tell kamp på Melløs!!
En fotball fest for HELE Østfold, som vil minnes i laang tid!!
Sjøl om vi slår dere, så tar dere opprykket fordet!! SF tabber seg ut mot Assfall!!
Skal bli morro med litt trøkk på Melløs igjen! Sjøl om vi har opplevd det ganske mange ganger før!! Men en ting er sikkert; Vi møtas i tippeligaen `05!!
En fotball fest for HELE Østfold, som vil minnes i laang tid!!
Sjøl om vi slår dere, så tar dere opprykket fordet!! SF tabber seg ut mot Assfall!!
Skal bli morro med litt trøkk på Melløs igjen! Sjøl om vi har opplevd det ganske mange ganger før!! Men en ting er sikkert; Vi møtas i tippeligaen `05!!
---------------------------
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Vi snakker vel ikke 05 på dere? Dere forsvinner ut av kartet noen år nå dere vet du Hjælmen. Skal vi si 15 år? Nå er det en ny storhets tid i FFK som gjelder. Men dere er selvsagt velkomne.
:ffk::ffk::ffk:
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Slutt og vær så negative ovenfor moss. Gleder meg til og se de i tippeligan 2005 :) DA blir det trøkk! Gleder meg til søndag :)
Jo takk Hjælme hjælm, gleder meg til tifo showet!
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Når Hjølmen er såpass ydmyk at han ønsker oss velkommen til Melløs, ja, da synes jeg vi kan være like ydmyke ovenfor ham. Hjælmen har ikke gjort annet enn å oppføre seg eksemplarisk her i forumet, så la nå gutten få drømme om Tippeliga i 2005.
Alle gleder seg til dette oppgjøret, og en ting har i alle fall Hælmen rett i; Dette blir en fotballfest uten like!!
Synd jeg er i Trondheim :( Noen som spanderer en privatjet til Rygge på meg? he, he.
Alle gleder seg til dette oppgjøret, og en ting har i alle fall Hælmen rett i; Dette blir en fotballfest uten like!!
Synd jeg er i Trondheim :( Noen som spanderer en privatjet til Rygge på meg? he, he.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Takk som byr! Ja Hjælmen oppfører seg meget bra på forumet vårt og dersom vi rykker opp så må vi jo bare ønske både Moss, SFK og Kvik/Halden etter. Trist om vi ikke får lokaloppgjør.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914