Husker dere slaget?
---------------------------
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.
EffEffKå!
Syntes ikke det er synd at han holder seg borte fra politikken!!
Den mannen visste jo knapt hva han holdt på med!!
Eneste han var god til,var å kverrulere... hehe
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.
EffEffKå!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
skjønner ikke hvorfor folk er ute etter å ta frp hele tiden, de er faktisk det eneste partiet i norge som har noe vettig å si
Er forsåvidt enig med deg der,Jørn..
MEN i slike tilfeller,så forstår jeg veldig godt at de skal "prøve å ta" frp.. Hadde f.eks aldri sett Erna Solberg eller Jens Stoltenberg gjøre dette..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
skjønner ikke hvorfor folk er ute etter å ta frp hele tiden, de er faktisk det eneste partiet i norge som har noe vettig å si
Man trenger vel ikke å "ta frp". Frp fikser det der veldig godt sjøl, med folk som Martin Schancke på laget.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
*præhææææhosthostvelteoverendeogutavstolenavlatter*
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Dersom det var mulig å legge inn en lydfil her skulle jeg valgt en fra Black Adder der han havner i fengsel sammen med Rick Mayall i rollen som Mad Gerald som ler sammenhengnde i ett år på spørsmålet "but you wouldn`t know if there`s a way out of here would you?"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
Dersom det var mulig å legge inn en lydfil her skulle jeg valgt en fra Black Adder der han havner i fengsel sammen med Rick Mayall i rollen som Mad Gerald som ler sammenhengnde i ett år på spørsmålet "but you wouldn`t know if there`s a way out of here would you?"
Ah, mannen har sans for klassikere
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914