Husk meg
Brukernavn
Passord

Husker dere slaget?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 18 jan 07, 20:43
http://www.youtube.com/watch?v=1Nx1hHYtIaM  husker dere denne episoden? etter det ble det ganske stille på schancke.. hehehe

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 19 jan 07, 00:36
Tviler på at vi noen gang får se ham igjen som debatant for frp,  noe som egentlig er litt synd.

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 19 jan 07, 07:50

Syntes ikke det er synd at han holder seg borte fra politikken!!

Den mannen visste jo knapt hva han holdt på med!!

Eneste han var god til,var å kverrulere... hehe

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 19 jan 07, 09:53
Jammen det er jo derfor det er synd at han ikke er med lenger, en liten martin s. er akkurat det frp trenger i ny og ne for å slite i stykker sin lille rest av troverdighet.

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 jan 07, 16:52
skjønner ikke hvorfor folk er ute etter å ta frp hele tiden, de er faktisk det eneste partiet  i norge som har noe vettig å si

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 19 jan 07, 18:05

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
skjønner ikke hvorfor folk er ute etter å ta frp hele tiden, de er faktisk det eneste partiet  i norge som har noe vettig å si

Er forsåvidt enig med deg der,Jørn..

MEN i slike tilfeller,så forstår jeg veldig godt at de skal "prøve å ta" frp.. Hadde f.eks aldri sett Erna Solberg eller Jens Stoltenberg gjøre dette..

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 19 jan 07, 18:20

Man trenger vel ikke å "ta frp". Frp fikser det der veldig godt sjøl, med folk som Martin Schancke på laget.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 20 jan 07, 04:51
Her er et slag som overgår det meste...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 20 jan 07, 09:10

*præhææææhosthostvelteoverendeogutavstolenavlatter*

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 21 jan 07, 16:25

Dersom det var mulig å legge inn en lydfil her skulle jeg valgt en fra Black Adder der han havner i fengsel sammen med Rick Mayall i rollen som Mad Gerald som ler sammenhengnde i ett år på spørsmålet "but you wouldn`t know if there`s a way out of here would you?"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 21 jan 07, 16:36

Opprinnelig postet av DeKjök

Dersom det var mulig å legge inn en lydfil her skulle jeg valgt en fra Black Adder der han havner i fengsel sammen med Rick Mayall i rollen som Mad Gerald som ler sammenhengnde i ett år på spørsmålet "but you wouldn`t know if there`s a way out of here would you?"

Ah, mannen har sans for klassikere

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914