Husk meg
Brukernavn
Passord

UKM

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 04 feb 07, 22:41

Vet at dette ikke har med fotball å gjøre, men for de musikkinterreserte kan UKm være litt interresant.. Også er det jeg som er litt nysgjerrig av meg =P Er det noen som har hørt om UKM? Hva synes dere om arrangemanget?

Igår gikk UKM på lufta som de gjør hvert år, meeen det store som var igår var besøkstallet som trolig var rekord.. Så er mulig at  folket har fått sansen for det.. Samtidig skal det sies at det var Edgar Fjell, anders fjell og petter jørgensen(lange flate ballær gutta) som sammen med Bjørn Fast Nagell åpnet showet igår, noe som var veldig morsomt :P Jeg synes UKM er mye bedre enn Idol, og burde hatt mye mer dekning.. men men..

Hva synes dere om det? hvis dere er nysgjerrige så står det om det på www.f-b.no om hvem som gikk videre igår blantannet..

Ukm står for Ungdommens Kultur Mønstring hvis det var noen som lurte ;o) og er for all ungdom mellom 13 og 20 år ;o)

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 05 feb 07, 21:50
Jeg så mye av det, men for min del ble det litt mye bråk, og litt lite musikk til tider. Altså, de som mener den slags leven og vræling er musikk, kan mene det, men for min del ble det litt for mye av det høylytte.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914