leie av idrettshall/gymsal i fredrikstad-sarpsborg omerådet.
Okay, litt utenom fotball her altså, jeg og noen kompiser har planer om å komme i bedre form utover våren, tanken vår er innebandy, ikke starte en klubb eller noe, bare trene litt sammen hver uke (eller så godt som ihvertfall). Alt er på planleggings stadiet, og tiden er inne for å finne ut hvor og når vi kan trene. Vi trenger ett sted med "parkett" som en håndball bane eller en gymsal, hvor vi kan ha tilgang på ett par innebandy mål og en bane sånn ca 1,5 time i uka( gjerne en lørdag eller søndag, da flere i gjengen jobber skift.)
Er det noen som vet hvor og hvem en kan kontakte for å få ordnet dette? Noen her på forumet som har noe med slikt å gjøre? Eller noen som vet noe om sånn ca hva dette koster pr time (eller pr gang)
Svar mottas med takk, ønsker dere ikke legge telefon nr eller mail adresse til dere selv eller andre her som jeg kan kontakte, så kan dere sende meg en mail på jornm@tele2.no
På forhånd, takk.
ps. Moderatorer:: siden dette er åpent forum håper jeg denne "annonsen" kan få lov å stå her...
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Lenge leve "hjørnet"!
Du er nødt til og ringe komunen...der sitter en kar med alle haller/gymsaler og tidene de er opptatte...
Så da er det bare og avtale med han...
Heia FFK
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914