Husk meg
Brukernavn
Passord

leie av idrettshall/gymsal i fredrikstad-sarpsborg omerådet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 05 feb 07, 00:27

Okay, litt utenom fotball her altså, jeg og noen kompiser har planer om å komme i bedre form utover våren, tanken vår er innebandy, ikke starte en klubb eller noe, bare trene litt sammen hver uke (eller så godt som ihvertfall). Alt er på planleggings stadiet, og tiden er inne for å finne ut hvor og når vi kan trene. Vi trenger ett sted med "parkett" som en håndball bane eller en gymsal, hvor vi kan ha tilgang på ett par innebandy mål og en bane sånn ca 1,5 time i uka( gjerne en lørdag eller søndag, da flere i gjengen jobber skift.)

Er det noen som vet hvor og hvem en kan kontakte for å få ordnet dette? Noen her på forumet som har noe med slikt å gjøre? Eller noen som vet noe om sånn ca hva dette koster pr time (eller pr gang)

Svar mottas med takk, ønsker dere ikke legge telefon nr eller mail adresse til dere selv eller andre her som jeg kan kontakte, så kan dere sende meg en mail på jornm@tele2.no

På forhånd, takk.

ps. Moderatorer:: siden dette er åpent forum håper jeg denne "annonsen" kan få lov å stå her...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 05 feb 07, 01:21
Skal dere starte et lag eller skal dere bare trene litt? Dersom dere skal starte lag så kan dere søke om treningstid i kongstenhallen, mener å huske at den søknadsfristen for neste sesong er i april eller noe sånt. Standardpris per time i Fredrikstad er 225 kr(stiv pris!). I Sarpsborg mener jeg den er en del billigere. Ellers så tror jeg det er ganske vanskelig å få fast treningstid, er mange om beinet og de som har flere lag, spesielt de som har ungdomsavdeling, blir prioritert av kommunen. Da går jeg ut i fra idrettshaller som kongstenhallen, men vet ikke åssen ståa er om dere vil leie gymsal på en skole eller noe sånt. Eventuelt kan man prøve å få tid på Onsøy sportssenter, men vet at de ikke har noe ledig for øyeblikket. Tror også at hverdager er lettere å få til enn helger. Mener å ha hørt at det er bedre tilbud i Særp(på idrettshaller), så går jo ann å sjekke ut det.

Lenge leve "hjørnet"!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 feb 07, 01:30
Det er vel bare å ta en ringerunde til skolene rundt i distriktet, vet om flere her borte (Jæren altså) som ukentlig får lov til å bruke gymsalen gratis til en ungdomsskole for å spille innebandy.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 05 feb 07, 08:01

Du er nødt til og ringe komunen...der sitter en kar med alle haller/gymsaler og tidene de er opptatte...

Så da er det bare og avtale med han...

Heia FFK

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 05 feb 07, 12:28
Eller snakke med idrettslaget ditt og spørre om de har noe ledig tid i gymsalen. Det gjorde jeg ... og får svetta litt hver fredag kveld, gratis. ;-)

Who is General Failure and why is he reading my disc??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914