Billettsalget til Aha-konserten
Til dere som lurer er det solgt over 2000 billetter og det før en uke er gått, synes ikke det er så galt.
Tror dere blir det blir utsolgt innen august?
Mod: Flytter den til Åpent Forum da verken Morten, Magne eller Paal er aktuelle for FFK
Trodde det skulle selges raskere jeg. 2000 var ikke så veldig mye. Jeg var på nett lørdag kl 10 for å sikre meg billetter. Kunne visst sovet litt lenger sist uke....
---------------------------
Fredd
Opprinnelig postet av seal_dm
De er jo ikke så hete som de engang var, så over 600 for en billett er jo noe friskt synes jeg. Kult att Apoptygma kommer da, men de er jo ikke like store lenger de heller. Men det blir nok fullt. Blir sikkert en sånn familiekonsert der folk synes det er ille moro att aha kommer til østfold.
Med 600 spenn for billetten forblir dette en "familiekonsert" uten min familie iallefall... Nekter å betale 2400 spenn for Aha... Gud hjelpe meg for en pris...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
nå er ikke jeg a ha fan, men syns det er bra med en konsertarena i byen som kan ta store konserter.. ikke vært for mange av de i Fredrikstad de siste 30 årene..
Enig, det kan bli knallbra. Men jeg håper ikke vi starter med å gå underskudd fordi en eller annen idiot har skrudd opp prisene så mye at det ikke engang blir en utsolgt åpningskonsert....
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Whiskeypætt med dusk
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914