Husk meg
Brukernavn
Passord

Billettsalget til Aha-konserten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 feb 07, 15:49
Endret: 23 feb 07, 17:44

Til dere som lurer er det solgt over 2000 billetter og det før en uke er gått, synes ikke det er så galt.

Tror dere blir det blir utsolgt innen august?

Mod: Flytter den til Åpent Forum da verken Morten, Magne eller Paal er aktuelle for FFK

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 feb 07, 15:52

Trodde det skulle selges raskere jeg. 2000 var ikke så veldig mye. Jeg var på nett lørdag kl 10 for å sikre meg billetter. Kunne visst sovet litt lenger sist uke....

---------------------------

Fredd

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 23 feb 07, 16:23
De er jo ikke så hete som de engang var, så over 600 for en billett er jo noe friskt synes jeg. Kult att Apoptygma kommer da, men de er jo ikke like store lenger de heller. Men det blir nok fullt. Blir sikkert en sånn familiekonsert der folk synes det er ille moro att aha kommer til østfold.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 23 feb 07, 16:36
Opprinnelig postet av seal_dm
De er jo ikke så hete som de engang var, så over 600 for en billett er jo noe friskt synes jeg. Kult att Apoptygma kommer da, men de er jo ikke like store lenger de heller. Men det blir nok fullt. Blir sikkert en sånn familiekonsert der folk synes det er ille moro att aha kommer til østfold.

Med 600 spenn for billetten forblir dette en "familiekonsert" uten min familie iallefall... Nekter å betale 2400 spenn for Aha... Gud hjelpe meg for en pris...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 23 feb 07, 23:50
Drit dyrt, men nå er ihvertfall 2 bill sikra!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 24 feb 07, 10:29
nå er ikke jeg a ha fan, men syns det er bra med en konsertarena i byen som kan ta store konserter.. ikke vært for mange av de i Fredrikstad de siste 30 årene..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 24 feb 07, 12:27
Opprinnelig postet av Husgutt
nå er ikke jeg a ha fan, men syns det er bra med en konsertarena i byen som kan ta store konserter.. ikke vært for mange av de i Fredrikstad de siste 30 årene..

Enig, det kan bli knallbra. Men jeg håper ikke vi starter med å gå underskudd fordi en eller annen idiot har skrudd opp prisene så mye at det ikke engang blir en utsolgt åpningskonsert....

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 24 feb 07, 13:30
vi får da håpe at noen av gutta i økonomiavdelingen vet noe om tilbud og etterspørsel og slikt...   generelt syke priser spør du meg..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 feb 07, 14:19
Er nok stive priser for at dem skal opptre ævv. Gleder meg. Dette er faktisk litt stort.

Whiskeypætt med dusk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914