I dag sugde vi max...
Ble medlem: 08 apr 03
Lagt til: 26 okt 03, 14:59
Fikk jo ikke til en dritt. Nå må det betydelig skuldersenking til før neste helga....
---------------------------
math
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 26 okt 03, 15:01
Var du på kampen?
Uansett; Av det jeg så på tegneserien til TV2 webtv, så var Moss uten tvil det beste laget. De eide jo midtbanespillet totalt.
Men, men. Eneste lyspunktet jeg finner er at jeg nå forhåpentligvis får med meg fakkeltog neste søndag, da jeg kommer hjem til Fredrikstad. :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lagt til: 26 okt 03, 15:09
Hadde ikke anledning nei. Blei Radio. Fr.stad over webben. I følge Bergstrøm fikk jo Moss hele tida komme inn på 16 og komme rundt med innlegg. Hele tida for seine i duellene. Hvordan i huleste starter en spiller som Riis til fordel for Bjørnar i en sånn kamp?
math
Lagt til: 26 okt 03, 15:22
Riis var meget god mot Strømsgodset sist, så ikke snakk så nedverdigende mot ham. Bjørnar har vist tidligere at han ikke fungerer på høyrekanten, men er ok og kan være avgjørende når han spiller i midten.
Synes det er helt greit at Riis starter kampen. Det er i alle fall ikke hans skyld at vi tapte denne kampen.
FFK som et lag - som en helhet - var rett og slett ikke gode nok i dag. Enkelt og greit.
Ansvarlig redaktør
Lagt til: 26 okt 03, 16:03
Ikke no dritt om Riis nei. Men jeg bare spør meg om han er mannen til å bære en slik kamp på sine unge skuldre. Bjørnar skal seff spille sentralt, og da evt. skyve Håkan ut på kant. Idag sprang man uansett for lite på midten. Og der det noe Bjørnar kan så er det å springe.
math
Lagt til: 26 okt 03, 16:07
Da er jeg mer enig med deg. :) Var selv litt skeptisk til dette. Riis er en lovende spiller, men fortsatt meget ung og urutinert, og det var nok ikke bare bare å spille mot gamle lagkamerater.
Uansett, vi tar Oslo Øst til helga.
Ansvarlig redaktør
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 26 okt 03, 16:20
Nå har jeg holdt stilt i ei uke, har registrert at "alle" skryter Riis opp i skyene etter Godset-kampen. Jeg har denne uke spurt meg selv om og om igjen; Kan jeg virkelig så lite om fotball? Riis har på ingen måte imponert undertegnede, og kampen mot Godset, ja den kampen så jeg lite til vår gode mann Riis, han var heller anonym...
Nei, mulig jeg stiller meget høye krav til spillerne, men å si at Riis fortjente å starte mot MFK, ja se det kan jeg ikke klare å forstå, i slike kamper trengs RUTINE...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Lagt til: 26 okt 03, 16:24
Riis var ikke noe verre enn de andre i dagens kamp. Ha det klart. Og KeJ; han var god mot Godset. Fyren hadde jo knapt en feilpasning i første omgang og var da også mye involvert. I dagens kamp derimot så var samtlige under pari. Når innsaten også er svak, så er vi ikke bedre enn at vi taper fortjent for Moss.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 26 okt 03, 16:30
Joda, belærende innlegg liker jeg...
Har ikke hevdet at enkelte spillere har skylda for dagens tap, man VINNER som et lag, og man TAPER som et lag, poenget mitt var at selvom Riis er meget talentfull, så synes ikke jeg, altså jeg som person, at han var så god som alle skulle ha det til mot Godset...
så enkelt kan det faktisk sies...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
06/10/2024 22:02 | 2001f914