Husk meg
Brukernavn
Passord

Glem negative tanker

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 okt 03, 16:07
Nå er det bare Oslo Øst kampen som gjelder, vi driter i tapet Moss og ser kun fremover.
Vi kommer ingen vei med å klage på hverken Dadason, Riis, Olof, eller andre.
Vinner vi mot Oslo Øst er vi Tippeligaen noe annet bør vi ikke fokusere på.
GLEM MOSSE KAMPEN, FOKUSER ALT PÅ OSLO ØST

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 16:10
Dette var ålreit for min del. Nå får jeg muligheten til å bli med i fakkeltog etter kampen mot Oslo Øst :)

Men hadde følt meg mye tryggere med en seier over Moss i dag :( I mine øyne har vi den enkleste kampen av alle de tre opprykkskandidatene, så dette BØR gå veien.

Vi har ingenting å frykte i Oslo Øst. Det eneste vi kan frykte er oss selv.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 26 okt 03, 16:30
Vel, Oslo Øst er faktisk ikke noe dårlig lag. De har imponert stort etter det som skjedde i sommer, og vil påpeke at laget er en del bedre enn det Alta-laget vi tapte for på hjemmebane tidligere i år. Oslo Øst spiller også helt uten press - har ingenting å tape. FFK derimot spiller med enormt press og har alt å tape. FFK har jo også vært i lignende situasjon mange år foran siste serierunde i 2. divisjon, men snublet på slutten. Jeg føler meg med andre ord langt fra sikker, selv om det BØR gå bra.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 26 okt 03, 16:35
Ja, ja det gjelder alle lagene Costanza. Men Alta _I_ Alta bør være verre enn Oslo Øst på Fredrikstad stadion. Samt Hødd vet man aldri hvor man har, og de har en meget god spiss i Geir Televik.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 17:04
Enig i at det ikke hjelper for oss å klage, men jeg håper for guds skyld KTE klager.
Skal ikke gå an å være så tafatte i en så viktig kamp.
Moss har ingenting å spille for utenom æren og allikevel er de minst 10ganger mer tent.
Da er det noe feil!

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 26 okt 03, 17:11
Jeg synes vi skal klage noe jævlig akkurat nå, for det er det all grunn til, etter denne kampen.
Men på lørdag, da er det ikke et eneste negativt ord på Stadjonn, da må det være full trøkk, både fra oss på tribunen og de ute på matta.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 17:39
Litt enig med kjo, synes vi har god grunn til å klage idag. Kan ikke forvente seier, men innsats kan vi forvente!!! Moss er ikke så bra som kampen skulle tilsi...FFK vant jo ikke en eneste duell eller annenball! Det er ikke annet enn latterlig dårlig! Menmen...satser alt på å gjøre det jeg kan på tribunen for at gutta vinner mot Oslo Øst! Det gjorde jeg forøvrig idag også...uten at det hjalp!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 17:40
Alt fokus på Oslo Øst nå, som Holters sa, vi har ingen andre å frykte enn oss selv....det skal gå....og da er denne kampen glemt for alltid

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914