Husk meg
Brukernavn
Passord

Dritskuffa!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 26 okt 03, 16:29
Jeg tok det ikke for gitt at FFK skulle dra til Moss og hente tre pinner, og være klare. Men jeg er skuffa over måten de taper på. De taper nesten alt i lufta. Knapt nok først på en eneste ball. Moss kommer rundt på sidene, får slått inn og avslutta gang etter gang. Det går 80 min av kampen før vi får en corner!
Når en kamp gjenstår før alt kan være i boks er det kanskje ikke riktig tidpunkt å komme med negative spillerkritikker, men jeg må spørre om når Dadason virkelig skal slå til. Han virker ikke sulten utpå der, og lite stemmer, både i pasningspill og avslutninger. I dag var det for mye flikking, hælspark og baller på måfå framme.
Som sagt går det an å tape på Melløs for et Mosselag som har snudd en lang negativ trend. Men faan ikke på denne måten!
Og jeg håper jeg slipper å lese kommentarer fra spillere og ledere om at "vi er for gode til å misse dette", for å vinne kampen til søndag trengs en helt annen innstilling og mentalitet! Alt for godt vet vi at ingen kamper avgjøres på papiret!

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 16:33
De bør trene på enkelt pasningspill før lørdag, ikke en jævla fuckings pasning klarte de å få til.

Noe av det dummeste jeg har sett!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 16:38
Nå innbydde jo ikke underlaget på Melløs til fint pasningsspill langs bakken heller. Utrolig hvordan de kan prestere å ha en sånn humpete bane selv i oktober. Men kan ikke skylde på det, for spillerne virket overraskende lite motiverte og klare for å fighte i dag. Moss-spillerne derimot var skikkelig sugne.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 26 okt 03, 16:50
Jeg tror også Moss skal ta sin del av æren for at FFK var dårlige idag. De var mye mer tent, det virka som samtlige hadde farta til Melo og de vinner alt av andreballer. Å tape 1-0 for Moss er eg. ikke ille, de er bedre enn tabellen sier, men å stå å se oss tape alt av dueller i 90 minutter var en prøvelse. Dessuten tapte vi tribunen.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 19:23
Moss ville mye mere enn oss og vi ble overkjørt..Banen var meget dårlig syntes det som.Men det var likt for begge..
Synes det var pinlig å gjøre en så dårlig figur..Tapet er greit,men ikke å spille så dårlig.
Til Lørdag derimot er det Seier og Rus..:p

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03

Lagt til: 26 okt 03, 19:28
FFK`s insats var dårlig, melløs var tragisk, men fint vær var det.
Uansett neste helg er det byfest.

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 27 okt 03, 10:10
Det går ikke ann å klage på underlaget. FFK har spillere som Søderstjerna, Risholt, Zcwartek, Watson, Dadason, Melo som er alle gode teknikere.

Jeg stiller store spørsmålstegn med EGGEN. Det må jo kunne være mulig å peppe opp spillere til å yte 150% i en slik kamp.

I tillegg bytter han ut Melo og Watson.

Kanskje greit med Watson, men hva tilførte Vebjørn Hagen oss?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 27 okt 03, 10:37
SLUTT Å KLAG PÅ HAGEN! Han var rimelig god og dekket bra opp på siden sin (ble fraløpt stygt en gang, men sånn skjer). Vi så jo alle at målsjansene kom da han fikk benytte innleggsfoten sin.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til: 27 okt 03, 11:17
Watson hadde helt klart ikke dagen, og det var greit at han blei bytta ut med en mer defensivt sikker Hagen. Den andre "tabba" til Eggen idag var at Riis fikk starta. Klarer helt tydlelig ikke presset på sine unge skuldre. Bjørnar skulle starta sentralt sammen m Risholt. Slik at Håkan hadde blitt skjøvet ut på kant.

math

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914