Husk meg
Brukernavn
Passord

Tor-Kristian Karlsen: ffksupporter.net er eneren!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 apr 07, 11:41

Jeg hadde et innlegg på bloggen til tidligere talentspeider Tor-Kristian Karlsen.Fikk dette svaret:

Benksliter`n: etniske sprik-greia har jeg forklart til math i en kommentar tidligere i dag. RBK har tross alt en `afrika-ekspert` fullstidsansatt i klubben, derfor er det naturlig at de ser i den retningen. Kompliment for fantastiske websider forresten. Jeg kan vanskelig komme paa en kvalitativt bedre supporterdreven nettside enn ffksupporter.net. For hva innhold, design og journalistisk nivaa angaar, er dere enere. Keep it up!

Jeg må bare si meg enig i Karlsen. ffksupporter.net er BEST!
En stor  takk til alle som er med på å gjøre denne ffksupporter.net så bra.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 04 apr 07, 11:55

Det er en god attest, siden det jo kommer fra den personen som har den kvalitativt klart beste fotballbloggen på norsk.

Jeg er også veldig imponert over hvordan han tar seg tid til å svare ordentlig på så å si alle som har kommentarer til det han skriver på bloggen. Det gjør kommentarfeltet ofte vel så interessant som selve innleggene hans.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 04 apr 07, 18:04
Opprinnelig postet av benksliter`n
Kompliment for fantastiske websider forresten. Jeg kan vanskelig komme paa en kvalitativt bedre supporterdreven nettside enn ffksupporter.net. For hva innhold, design og journalistisk nivaa angaar, er dere enere. Keep it up!

Aj, aj, aj, det er først nå jeg innser hvor god peiling han faktisk har!!

Hehe, nei da, men veldig artig artig lesning fra Karlsen. Det varmer i hjerterota. Spesielt siden det kom helt uoppfordret.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 apr 07, 18:06
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg kan vanskelig komme paa en kvalitativt bedre supporterdreven nettside enn ffksupporter.net. For hva innhold, design og journalistisk nivaa angaar, er dere enere. Keep it up!


... da passer det jo bra at jeg kommer til å ødelegge det inntrykket totalt med nye skråblikk om ikke lenge


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340