Queen
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Queen? *GRØSSS*. Dere liker altså et band med frontfigur som dette:
Gitarist som dette:
...og som stiller opp på bilder som dette:
Personlig vet jeg ikke om det er imaget eller musikken til Queen som motbyr meg mest. Disse bildene er j**lige nok, men allikavæl.
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Queen? *GRØSSS*. Dere liker altså et band med frontfigur som dette:
Gitarist som dette:
...og som stiller opp på bilder som dette:
Personlig vet jeg ikke om det er imaget eller musikken til Queen som motbyr meg mest. Disse bildene er j**lige nok, men allikavæl.
Bian May er en av verdens beste gitarister, Freddie Merqury har en spesiell stemme, som gir liv til de fantastiske låtene. De aller færreste ser vel veldig kule ut på bilder tatt på 70 og 80-tallet...
Opprinnelig postet av Costanza
Det er bare en del av pakka som om mulig gjør det enda bedre, TgfkaFFK.
Huff...det samme argumentet kan jo brukes om Village People, Spicegirls,
Opprinnelig postet av Pelle
Bian May er en av verdens beste gitarister, Freddie Merqury har en spesiell stemme, som gir liv til de fantastiske låtene. De aller færreste ser vel veldig kule ut på bilder tatt på 70 og 80-tallet.
1. Brian May blir sett på som en nyskapende og spesiell gitarist. Særlig bra teknisk er han jo definitivt ikke.
2. Stemmen til Mercury er jo, slik jeg ser det, det eneste positive med bandet. Synd at så mye av talentet ble brukt opp på overanstrengt musikals eksperimentering.
3. Når det gjelder bilder fra 70 og 80 tallet, så tror jeg _ingen_ klarer å ha kjipere bilder enn Queen.
Men smak og behag...
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av Holters
Jeg ble fan av Queen etter å ha sett musikalen "We will rock you" i London. Anbefales.
Den har jeg også vært på. Har aldri brydd meg stort om queen før, men We will rock you ga et flott inntrykk. Falt spesielt for "i want to break free". Beste.
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
3. Når det gjelder bilder fra 70 og 80 tallet, så tror jeg _ingen_ klarer å ha kjipere bilder enn Queen.
Men smak og behag...
He, he... kanskje ikke, men noen er det vel. David Bowie for eksempel... Sikkert mange andre også, men som du sier, smak og behag.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914