Hele byen må senke skuldra...
Fortsatt ser det meget lyst ut for direkte opprykk for FFK. På en vanlig dag vil man valse over Oslo Øst. Men presterer man som idag, blir jeg meget redd for en gedigen flause. Det som må til er at man senker skuldra betraktelig og konsentrerer seg om det man kan. Resten av byen og presse må også droppe hypen til et evt. opprykk er sikra. Før Mosse-kampen har det vært så mye kjas at halvparten kunne vært nok. Spesielt mediene har vært fæle til å blåse opp den minste optimisme fra spillere og folk ellers. Det virka jo som om man var rykka opp allerede midt i uka. Greit nok å f.eks ha en storstilt feiring i bakhånd, men å hause det så mye opp tror jeg ikke er heldig.
Nå må gutta få ro til en maks forberedelse til siste kamp. Sånn at de kan levere en god sistekamp foran fullsatt stadion. Tror forresten at det kan være positivt at godeste Håkan må stå over. Bevares, han er en strålende spiller, men har en tendens til å bli noe vel heit i toppen når det drar seg til...
Nå må gutta få ro til en maks forberedelse til siste kamp. Sånn at de kan levere en god sistekamp foran fullsatt stadion. Tror forresten at det kan være positivt at godeste Håkan må stå over. Bevares, han er en strålende spiller, men har en tendens til å bli noe vel heit i toppen når det drar seg til...
---------------------------
math
Enig. Media har vist lite edruelighet når det gjelder FFK og jobber ofte mot FFK selv om hensikten sikkert er det stikk motsatte.
Men å si at man skal senke skuldrene er en ting, å gjøre det noe annet. Når det er sagt så har vi ikke noe i toppen å gjøre dersom vi ikke klarer å prestere under press. Men vi hever oss forhåpenligvis sånn vi ofte har gjort etter tap tidligere!
Men å si at man skal senke skuldrene er en ting, å gjøre det noe annet. Når det er sagt så har vi ikke noe i toppen å gjøre dersom vi ikke klarer å prestere under press. Men vi hever oss forhåpenligvis sånn vi ofte har gjort etter tap tidligere!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Fredrikstad slår alltid tilbake etter tap!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
FFK har enda tilgode å tape to kamper på rad i år, eller i fjor for den sakens skyld, så sånn sett ser det lyst ut...
Nå er det ikke Oslo Øst som er den værste motstanderen til Lørdag`n, det er gutta sjøl... Dersom de klarer å tro på egene ferdigheter og får spillet til å gå fort langs bakken, ja da blir det seier mot OØ, men begynner de å snuble tidlig i kampen, da er jeg redd det blir kvallik på FFK i år...
Når det er sagt, kvallik er langt over hva som er forventet, så uansett synes jeg vi skal gi guttane honnør for den jobben de har gjort i år, det står respekt av resultatene de har vist i år...
Nå er det ikke Oslo Øst som er den værste motstanderen til Lørdag`n, det er gutta sjøl... Dersom de klarer å tro på egene ferdigheter og får spillet til å gå fort langs bakken, ja da blir det seier mot OØ, men begynner de å snuble tidlig i kampen, da er jeg redd det blir kvallik på FFK i år...
Når det er sagt, kvallik er langt over hva som er forventet, så uansett synes jeg vi skal gi guttane honnør for den jobben de har gjort i år, det står respekt av resultatene de har vist i år...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Heldigvis er det bare 6 dager til neste kamp og ikke 7, nervene mine tåler ikke dette her lenger .... Vi slår Oslo Øst !!!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av math
Tror forresten at det kan være positivt at godeste Håkan må stå over. Bevares, han er en strålende spiller, men har en tendens til å bli noe vel heit i toppen når det drar seg til...
Er ikke helt enig at det er positivt at håkan må stå over,men enig i at han har et helvetes temperament...han og Roger
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Syns Håkan kan trenge en pause nå.. I dag var han bare irritert, og hver gang han fikk ballen lempet han den inn i midtforsvaret til moss... Rimelig dårlig innsats i dag syns jeg...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914