det er HELT sykt av tv2
så mye som jeg gleder meg te lørdaan så må jeg ta opp det med morgan og tv2, så klippet på f-b. Det er helt sykt at tv2 klarer å lage en hetse sak mellom eggen og morgan, stakkers Morgan som plutselig våkner og leser i avisa det med medalje når han ikke hadde noe med saken å gjør.
MOD:Stenger denne tråden. Det ligger allerede en tråd om medaljeproblematikken SAMT en sak om "Tv2s forfølgelse av Morgan" på første siden i forumet. Dette innlegget kunne fint vært tatt i en av disse trådene. Prøv også å bruk en mer beskrivende tittel på innlegg en annen gang
MOD:Stenger denne tråden. Det ligger allerede en tråd om medaljeproblematikken SAMT en sak om "Tv2s forfølgelse av Morgan" på første siden i forumet. Dette innlegget kunne fint vært tatt i en av disse trådene. Prøv også å bruk en mer beskrivende tittel på innlegg en annen gang
---------------------------
CUPVINNER 06
TV2 er så jæverlig etter Morgan hele tiden . Han får skylden får alt som hender . PGA det i Lyn så er han en dårlig mann trur alle , men han er det motsatte
Opprinnelig postet av MariusFFK
TV2 er så jæverlig etter Morgan hele tiden . Han får skylden får alt som hender . PGA det i Lyn så er han en dårlig mann trur alle , men han er det motsattehehe i lyn sier de at han fortsatt er uærstatterlig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914