Husk meg
Brukernavn
Passord

Trenger vi en klovn?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 21:09
Jeg snakker da om en humørspreder i laget og på banen. En spiller som ikke tar alt så voldsomt alvorlig med sterk nok personlighet til å smitte over på andre. Jeg snakker om type Raymond Kvisvik, "Mini" o.l. Til tider virker FFK pr. i dag å være litt for alvorlige og spille med høye skuldre - da kan det kanskje være hensiktsmessig med en type i troppen som gjennom sin adferd kanskje minner spillerne på at det tross alt bare er fotball? Bare se på den effekten Brann fikk etter Kvisvik kom. Man kan rett og slett ikke avfeie det som tilfeldig. Så, trenger vi en "klovn"?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 21:22
Om ikke klovn er det rette ordet så skader det aldri å ha humørspredere. Det gjelder for alle grupper - enten det er en arbeidsplass, en skoleklasse eller et fotballag. Kan godt hende at vi ikke har nok av det i dag, men jeg kjenner ikke godt nok til de forskjellige til at jeg kan si så mye om det....

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 21:29
Greit at Trondsen, Sørlie, Biffen (utleid) og kanskje et par til er typer med stort humør, men vi har vel ingen radikale typer som er noe helt for seg selv utenfor banen (ala Mini, Kvisvik). Og klovn er selvsagt ikke ment bokstavelig, og like selvsagt er det at spilleren skal være GOD nok.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 26 okt 03, 21:45
Jepp, sikkert inne på no` der...

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03

Lagt til: 27 okt 03, 09:47
Helt klart!
Har tenkt det samme ganske lenge nå, selvom gutta sier at det er god stemning innad så er jeg litt i tvil.
Vi har mange som blir ganske så surmulete når det butter; Risholt, Håkan, Ringberg + synes også Dadason har tendenser.
Få kjøpt inn en humørspreder/klovn som i tillegg har fotballkvaliteter.
Noen forslag?

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 27 okt 03, 09:59
Raymon Kvisvik!!!!!

Uansett pris!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914