Ståplasser på PH-feltet...
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Klokan
Klokan skrev en hel masse om barn på PH-fletet.
Grunnen til at jeg ikke har med meg sønn min på 6,5 år er at jeg syns det kan bli mye folk og en del trengsel i forhold til en så liten gutt.
Det er forståelig at du ikke har med en 6-åring på PH-feltet (eller noe som helst sted der det kan være mye trengsel). Men dersom du tar han med kan du vel stå litt "unna" (dvs. ikke midt i mølja)?
Selv har jeg en gutt som er litt over 2, så jeg får vente litt...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Klokan
Klokan skrev en hel masse om barn på PH-fletet.
Grunnen til at jeg ikke har med meg sønn min på 6,5 år er at jeg syns det kan bli mye folk og en del trengsel i forhold til en så liten gutt.
Det er forståelig at du ikke har med en 6-åring på PH-feltet (eller noe som helst sted der det kan være mye trengsel). Men dersom du tar han med kan du vel stå litt "unna" (dvs. ikke midt i mølja)?
Selv har jeg en gutt som er litt over 2, så jeg får vente litt...
Det har jeg oxo. Spiller FFK-sanger for ham bl.a når vi er ute å kjører bil. Stemmer med på "For Fredrikstad" .. Pleier å ha med eldstemann på bortekamper, der det er siiteplasser, bl.a var han med til Lillestrøm 9 april....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914