Husk meg
Brukernavn
Passord

hva skjer???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 27 okt 03, 10:03
:confused:

det var med grøss og gru jeg så kampen mellom Moss og Fredrikstad på Melløs søndag.

Jeg skulle tro at spillerne visste hva som stod på spill men etter kampen å dømme virket det som om det var Moss som spilte om opprykk og FFK mot NEDRYKK!
Jeg greier bare ikke skjønne åssen i #¤%&¤%& de greier å spille så ELENDIG i en slik viktig kamp!

Nå må virkelig Eggen vise sin styrke og "motivere" spillerne foran kamen mot oslo-øst for jeg er SLETT IKKE SIKKER på at de slår dem!
3(!!!) sjanser (hvis det var så mange) hadde FFK på de 90minuttene på melløs søndag!

Hvordan er det mulig å rundspille ham-kam for så å virke som om de er et 5`te d:mad:ivisjons lag??
Det gjør med vondt som FFK-patriot å se laget på en slik måte. det er jo morsomere å se maling tørke!

:mad:
Hvis det er slik at de rett og slett ikke takler presset(det vil vise seg mot Oslo-Øst), så bør de finne seg noe annet å gjøre!
Jeg vil selvfølgelig likevel kjøpe billett til kampen på lørdag, men om jeg er sikker på at de klarer vinne?
hva om det er en kamp der marginene går mot FFK opg Oslo-Øst kommer med 2-3 kjappe kontringer???
da er vi ute og sykler!
håper ikke på noe gjentakelse av Alta-kampen!

vi sees på lørdag

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 27 okt 03, 10:32
Nå kommer det vist noen medgangssupportere på banen.
Slutt å grin og hei på guttane til lørdagen. Alle lag taper kamper, og bortekampen mot Moss var sett på som en vanskelig kamp.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 okt 03, 10:37
Skrevet i frustrasjon ?

Husk at Moss var i TIPPELIGAENi fjor og vi i 2 DIVISJON...

Moss er mye bedre enn tabellposisjonen viser..de hadde bare en møkkatrener for lenge før de fikk byttet han ut.

Men når det er sagt. Vi har hatt en sinnsykt bra sesong som vi skal være stolte av. Og nå skal vi krone den med opprykk!!!

Be posivtive!!!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 27 okt 03, 10:42
Hallo mustang........

Vil hels ikke at du kommer på stadion på lørdag, klubben trenger ikke supportere som deg.

Mustang

A-lagspiller

Lagt til: 27 okt 03, 10:44
Opprinnelig postet av Topscorer
Nå kommer det vist noen medgangssupportere på banen.
Slutt å grin og hei på guttane til lørdagen. Alle lag taper kamper, og bortekampen mot Moss var sett på som en vanskelig kamp.

Nå bør du først og fremst være forsiktig med å kalle meg medgangs-suppporter.
hvilke grunnlag har du får i si noe slikt?

jeg er bare forbannet på måten de spilte på mot moss, og det regner jeg med at du er også.
jeg greier bare ikke forstå hvordan de kan være så utrolig ustabile i spillet sitt.
det må vel være lov å forlange at de viser litt innsats i kampene?
selv Eggen har sagt at det laveste nivået vi kan være på er rett og slett for dårlig. Jeg kan ikke være mer enig!

selvfølgelig har vi hatt en utrolig bra sesong over all forventning, MEN det er ikke det som er poengert i innlegget mitt :-)

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Mustang

A-lagspiller

Lagt til: 27 okt 03, 10:49
Opprinnelig postet av jonny28
Hallo mustang........

Vil hels ikke at du kommer på stadion på lørdag, klubben trenger ikke supportere som deg.

hallo igjen jonny28...

vil bare si at jeg hever meg over utsagnet ditt. ser ikke ut som om du veit hva du skriver

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914