Linker
Mulig det har blitt tatt opp før, men fant ikke noe. Syns det hadde vært lurt å tatt en opprydding i "Linker"-seksjonen. Noen er utdaterte og andre er ikke i rett divisjon.
---------------------------
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK
Min meg på det etter 14. juni engang. Typisk sommerferiestoff dette.
Har du lest forumets retningslinjer?
Er ikke noen stor sak for meg, men skal prøve å huske det .
Opprinnelig postet av McPhisto
Er ikke noen stor sak for meg, men skal prøve å huske det .
Det er helt utrolig kjedelig å sjekke alle linkene nemlig :)
De som kjeder seg må gjerne ta jobben og skrive opp hvilke som ikke fungerer, og hvilke som er feilplassert, i denne tråden.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
De som kjeder seg må gjerne ta jobben og skrive opp hvilke som ikke fungerer, og hvilke som er feilplassert, i denne tråden.
Hørtes ut som en flott jobb for han værfaste måsebjønnen som sitter på Jæren og ikke gjør en dritt på jobben. Med andre ord undertegnede :) Ettersom jeg ikke har muligheten for å foreta endringene manuelt selv, så får det bli din jobb å gjøre endringene, men jeg kan i hvert fall skrive opp hva som funker og ikke.
Var på vei inn for gi noen ryddetips. Men her var det ikke mye å rydde opp i mer. Bra jobba.
Opprinnelig postet av FFK1903
Hørtes ut som en flott jobb for han værfaste måsebjønnen som sitter på Jæren og ikke gjør en dritt på jobben. Med andre ord undertegnede :) Ettersom jeg ikke har muligheten for å foreta endringene manuelt selv, så får det bli din jobb å gjøre endringene, men jeg kan i hvert fall skrive opp hva som funker og ikke.
På Jæren? Interessant, der sitter jeg også. Ikke mange av oss her borte. Hadde det forresten konge i helga. Hele nabolaget og svigerfamilien er jo Vikingpatrioter
RednWhite
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914