MØT OPP PÅ STADION TIL LØRDAG
På lørdag må Fredrikstad folk støtte sine
lokale helter. Alle som kan må komme på kampen.
Vi bør fylle stadion med 8-9000 mennesker.
La oss skremme OsloØst vekk før det har gått 5min.
lokale helter. Alle som kan må komme på kampen.
Vi bør fylle stadion med 8-9000 mennesker.
La oss skremme OsloØst vekk før det har gått 5min.
Veit ikke om jeg tør... kommer til å bite negler helt opp til skuldra.
---------------------------
-exit body, exit mind-
Nå må vi bare skjerpe oss og stille opp for laget på Lødag. Fylle stadion med Røde og hvite skjerf og drakter. Kom igjen folkens, det er nå det gjelder. Støtte laget og synge oslo Øst ut av banen. Vi er hjemme i vår egen borg og der taper vi fa..n ikke!!!!!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Hvis det skulle skje at Oslo Øst scorer først må jeg be alle om å støtte laget mer enn på 0-0. Det er i motgang laget trenger mest støtte, i medgang får de støtte uansett...
FFK er i stand til å score 3 mål på 10 minutter mot denne motstanden så jeg vil se og høre STØTTE til laget hele veien til tippeligaen. Dvs i 94 minutter!!!
FFK er i stand til å score 3 mål på 10 minutter mot denne motstanden så jeg vil se og høre STØTTE til laget hele veien til tippeligaen. Dvs i 94 minutter!!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
6000 biletter er allerede solgt. Ble solgt 1000 biletter bare idag!
Blilr garantert veldig fullt på stadion på lørdag.
La oss håpe at alle tar med seg stemmen i tillegg, slik at guttæne får støtte _uansett_ resultat!!
Blilr garantert veldig fullt på stadion på lørdag.
La oss håpe at alle tar med seg stemmen i tillegg, slik at guttæne får støtte _uansett_ resultat!!
Macka fra start!
Her blir nok kvik halden rekorden slått ned i støvlene! Noe annet vil vel være en bombe! :ffk:
Ære være plankebyen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914