Eggens ønskeliste
I dagens VG kommer Eggen på nytt med en oppdatert versjon av spillere FFK ønsker å knytte seg til. Denne gang er det ingen Moss-spillere han nevner. Derimot er Ardian Gashi nevnt. Ganske urealistisk å komme med det nå, mener jeg. Fyren er utleid fra Ørn Horten til Vålerenga hvor han har imponert stort. VIF har opsjon på kjøp og Gashi vil spille der, og kommer til å skrive under veldig snart. Her er du for sent ute, Eggen.
De andre navnene er forsåvidt gammelt nytt. Dagfinn Enerly og Lars Blixt fra RBK. Dessverre tror jeg det blir veldig vanskelig å få tak i førstnevnte, men sistnevnte bør være mulig. Spesielt etter at RBK kvittet seg med Morten Knudsen, ønsker de neppe å la Enerly forsvinne også. Enerly har også gjort en del bra i RBK i år og har nok en fremtid der. Det siste navnet er fortsatt Rune Buer Johansen. Her får vi nok også konkurranse, men tror det er realistisk å håpe på. Det som er sikkert er at han vil bli en dyr spiller.
Betryggende er det hvertfall å lese dette sitatet av Eggen ovenfor VG:
- Vi må ha spillere som holder godt over middels eliteserienivå. Hvis vi bare får spillere som er på middels toppserienivå, er vi i kjempetrøbbel.
Ser hvertfall ut som han sikter høyt. Men først må vi jo komme oss til Tippeligaen da....
De andre navnene er forsåvidt gammelt nytt. Dagfinn Enerly og Lars Blixt fra RBK. Dessverre tror jeg det blir veldig vanskelig å få tak i førstnevnte, men sistnevnte bør være mulig. Spesielt etter at RBK kvittet seg med Morten Knudsen, ønsker de neppe å la Enerly forsvinne også. Enerly har også gjort en del bra i RBK i år og har nok en fremtid der. Det siste navnet er fortsatt Rune Buer Johansen. Her får vi nok også konkurranse, men tror det er realistisk å håpe på. Det som er sikkert er at han vil bli en dyr spiller.
Betryggende er det hvertfall å lese dette sitatet av Eggen ovenfor VG:
- Vi må ha spillere som holder godt over middels eliteserienivå. Hvis vi bare får spillere som er på middels toppserienivå, er vi i kjempetrøbbel.
Ser hvertfall ut som han sikter høyt. Men først må vi jo komme oss til Tippeligaen da....
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Betyr dette at han har gitt opp mossespillerne ?
Vet ikke. Kanskje har han funnet ut at de går under "middels toppserienivå", eller at det rett og slett blir for dyrt å kjøpe de fri sett i forhold til hva man får igjen. Personlig tror jeg hvertfall det blir helt feil å bruke mye penger på å kjøpe fri spillere slik markedet er, og hvertfall spillere man ikke er 100% sikre på vil kunne hevde seg på høyt Tippeliga-nivå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Har vel å gjøre med følgende tror jeg: FFK har ikke råd til å hente middelmådige spillere, for så å la de spille seg bedre i TL, derfor tror jeg heller at evt MFK-spillere først blir hentet i løpet av sesongen dersom det skulle bli aktuelt...
Enig med Costanza, det er godt å se at KTE har ambisjoner...
Enig med Costanza, det er godt å se at KTE har ambisjoner...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914