Vkingspiss må stå over?
Razak Pimpong tråkket over på dagens trening og er usikker til søndagens kamp mot FFK .Skriver fotball.adressa.no/eliteserien/article79835.ece
Tror dere at det vil svekke Viking, hvis han må stå over?
MOD: Dette kan med fordel tas i "Før Kamp" tråden. Stenger
Opprinnelig postet av Patrioten
Razak Pimpong tråkket over på dagens trening og er usikker til søndagens kamp mot FFK .Skriver fotball.adressa.no/eliteserien/article79835.ece
Nei, det ville svekket Viking om han spilte... Hannes Sigurdsson virker i mine øyne veldig mye bedre og ikke minst mer målfarlig enn Pimpong. Selv om det selvsagt er Ijeh vi må se aller mest opp for. Jeg håpet det var Ijeh nyheten handlet om da jeg så overskriften din...
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten
Nei, det ville svekket Viking om han spilte... Hannes Sigurdsson virker i mine øyne veldig mye bedre og ikke minst mer målfarlig enn Pimpong. Selv om det selvsagt er Ijeh vi må se aller mest opp for. Jeg håpet det var Ijeh nyheten handlet om da jeg så overskriften din...
Hi,hi, fin den der, Nei, det ville svekket Viking om han spilte.
P.s. Var kanskje en lure tittell
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914