Moss-supporter fornekter seg ikke
"Hællæ alle Oslo-Øst folk! Jeg er en helt vanlig mossesupporter som sammen med en VIF-supporter ønsker å støtte dere i kampen mot ffk! Vi hater ffk, og ønsker at de ikke skal rykke opp! Derfor lurer vi på om det er noen aktivitet hos deres supportere og at de skal til fredrikstad stadion til lørdag! Isåfall skal vi to stå sammen med dere på den kampen og lurer på om dere kan hive med et par ekstra sjerf. Send en mail til prozac029@hotmail.com hvis dere har interesse for dette. Med fotballhilsen fra Mossesupporter!!"
Ganske skremmende at Moss-folk faktisk ser ut til å komme til Fredrikstad for å heie på Oslo Øst, fremfor å støtte egen klubb i årets siste kamp mot Skeid. Håper ikke denne fyren er representativ for veldig mange kråker. Fyren kaller seg Mossesupporter. Det burde vel stått "Mossesupporter" eller Fredrikstadhater. God bedring!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Og de skal liksom lære oss supporterkultur? De messa i hele fjor om hvor tungt vi skulle få det iår, nå er de igang med at vi skal få det tungt i tippeligaen. FFK vil ikke klare seg lenge der osv. uten forsterkninger er tonen nå. Det er jo Ken Obvious logikk hele veien, selvsagt skal vi ha forsterkninger!
Det beste er jo den Østfolds stolthet greia de driver med. Hvem f**n andre enn Mossinger er stolt av Moss? Moss er kjent over hele norge ene og alene for at det lukter dritt der. Det var unison stemning blant supportere med lag i tippeligaen under nedrykksstriden ifjor at de håpa Moss ned på forum i vg osv. Sannsynligvis fordi de har drevet denne formen for surmuling i tippeligaen også.
Det er ikke for ingenting at "dra til Moss" er utrykk for noe negativt på linje med "Dra på Lopphavet"
bannskap
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Preke litt om bitre mossinger og være overbærende opggitt. Sprekt, men Moss var best i går; bitter eller ei vi er på vei.
Moss har lag nok til å rykke opp neste år, så da er nok FFK oppturen 2003 glemt fort, hvis det hjelper litt på nervene, spurs10
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Jeg ble bare dritt lei av en del syting om kjøpte dommere og straffer Moss ikke fikk og det var ekstra surt igår. Særlig når ingen av oss trekker frem fex. en mistenkelig situasjon med Melo, men bare er enig i at tapet var fortjent. Og det med at andre supportere på andre fora ønsket Moss ned ifjor er sant og jeg deltok på Moss sin side. Jeg husker en Mossing skrev at "alle ønsker oss ned, men vi skal være den store brune kabelen som ikke lar seg skylle ned". Og kanskje årsaken er at enkelte mossinger oppfører seg sytete rundt omkring, ikke vet jeg.
Det var kanskje feil dag av oss å ta opp Melløs som kamparena igår, men Melløs er virkelig dårlig og må jo ødelegge steminga og dermed skremme bort folk. Söderstjerna hadde helt rett når han sa at han synes det var merkelig at det skulle være 10000 der. Vi har nemlig mer trøkk med 3-4000 uten klappere på stadion fordi lyden blir tatt bedre vare på. Men som sagt - feil dag.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914