IQ-test i de sene nattetimer
men til mitt forsvar så ga jeg opp å huske de tallrekkene :P bare skrev random tall som overhodet ikke var riktig..
jeg er syk da, om det er noen unnskyldning..hehe
---------------------------
FFK for alltid!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Opprinnelig postet av RuneT
116 - bedre enn 85% av befolkningen
men til mitt forsvar så ga jeg opp å huske de tallrekkene :P bare skrev random tall som overhodet ikke var riktig..
Skrev du no på oppgaven. Trodde ikke det var lov jeg. Hadde jeg brukt skriveredskap så hadde jeg kommet høyere.
FFK for alltid!
Har egentlig et generelt inntrykk av at disse online testene ikke er så veldig reele. På endel av oppgavene er det jo nesten bare å følge samme "mønster" så løser oppgavene seg selv.
Men men, artig å føle seg litt smart da :)
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av RuneT
116 - bedre enn 85% av befolkningen
Skrev du no på oppgaven. Trodde ikke det var lov jeg. Hadde jeg brukt skriveredskap så hadde jeg kommet høyere.
Jeg tror dere blander sammen "skrev" og "svarte". :)
Det å skrive på f.eks. ark ved siden av er fusk. Det å "skrive" inn random tall i svar (som jeg tror RuneT mener) er vel å anse som lov. ;)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
FFK for alltid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914