FFKs skjebne i Guds hender
Det er bare Skaperen som kan redde byens stolthet fra nedrykk og undergang. Jeg har i lang tid vært vitende om hva som er i vente.
Det er bare bønn som kan hjelpe FFK. På et bønnemøte som jeg arrangerte på den gamle stadion var det nærmere 300 fremøtte. Alle gode Rettroende mennesker.
På hver hjemmekamp vil samtlige supportere be sammen. Det er makt i de follede hender! Det vil vise seg.
Gud velsigne dere!
MOD: Stenger tråden før den utvikler seg til drittslenging (noe vi har sett tendenser til allerede). Tråden gir ikke noe grunnlag for videre debatt
Sa ikke du i fjor att FFK skulle rykke ned?!
Tro kan en gjøre i kirken!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Skaperen gikk på værste området ifjor og iår men er slutt nå. Så glem skaperen.
ROFL!
---------------------------
Norgesmester
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 29 apr 07, 13:55
Endret: 29 apr 07, 15:37
Opprinnelig postet av Den Klarsynte
Det er bare Skaperen som kan redde byens stolthet fra nedrykk og undergang. Jeg har i lang tid vært vitende om hva som er i vente.
Det er bare bønn som kan hjelpe FFK. På et bønnemøte som jeg arrangerte på den gamle stadion var det nærmere 300 fremøtte. Alle gode Rettroende mennesker.
På hver hjemmekamp vil samtlige supportere be sammen. Det er makt i de follede hender! Det vil vise seg.
Jeg er ateist og opplever dette innlegget som støtende
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Supporter, faktisk :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914