Jonek`s ønskeliste
Eggen har sin liste, men jeg har også min ønskaliste. Kanskje dere har en ønskeliste dere også?
Vi trenger en keeper til:
Per M. Kristiansen.(Måzz FK)
Back plass:
Thomas Pireira venstre back.
(ViKing FK)
Ønsker meg også en høyre back som kan gi Pål Andrè konkurranse.
Midtbanen:
Rune Buer Johansen (Sogndal)
Ønsker meg også en løpssterk og passningsstrek midtbanespiller.
Spiss/ ofensiv midtbane:
Simen Brenne (Måzz FK)
Ønsker også å kjøpe to-tre supportere fra Lyn.
Vi trenger en keeper til:
Per M. Kristiansen.(Måzz FK)
Back plass:
Thomas Pireira venstre back.
(ViKing FK)
Ønsker meg også en høyre back som kan gi Pål Andrè konkurranse.
Midtbanen:
Rune Buer Johansen (Sogndal)
Ønsker meg også en løpssterk og passningsstrek midtbanespiller.
Spiss/ ofensiv midtbane:
Simen Brenne (Måzz FK)
Ønsker også å kjøpe to-tre supportere fra Lyn.
Per-Morten Kristiansen
Thomas Periera
Rune Buer-Johansen
Dagfinn Enerly
Raymond Kvisvik
Simen Brenne
Thomas Periera
Rune Buer-Johansen
Dagfinn Enerly
Raymond Kvisvik
Simen Brenne
Opprinnelig postet av oleberg
Per-Morten Kristiansen
Thomas Periera
Rune Buer-Johansen
Dagfinn Enerly
Raymond Kvisvik
Simen Brenne
Av disse så har Pereira, Enerly, Kvisvik og Brenne alle kontrakter som binder de opp. Er det noen som lurer på hvor mye det vill ha kostet FFK å løse de ut? I tillegg så er dette spillere som tjener MYE penger i sin nåværende klubber. Hva tror dere FFK har råd til? Er det noen som vet?
HVEM SKAL BETALE?
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Per-Morten Kristiansen
Lars Blixt
Rune Buer Johansen
Raymond Kvisvik
Dagfinn Enerly
Ragnvald Soma
Alex Valencia
Simen Brenne
Alle disse er spillere jeg gjerne ser i FFK til året, hvorpå jeg har tatt høyde for en viss realisme. Kvisvik blir nok i såfall den vanskeligste. Pereira har jeg utelatt fordi jeg anser det som en umulig oppgave.
Lars Blixt
Rune Buer Johansen
Raymond Kvisvik
Dagfinn Enerly
Ragnvald Soma
Alex Valencia
Simen Brenne
Alle disse er spillere jeg gjerne ser i FFK til året, hvorpå jeg har tatt høyde for en viss realisme. Kvisvik blir nok i såfall den vanskeligste. Pereira har jeg utelatt fordi jeg anser det som en umulig oppgave.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Topscorer:
Angående RBK-spillerne så har neppe FFK noen intensjon om å kjøpe fri spillerne uansett. RBK vet at andre klubber ikke har råd til å kjøpe de, og vil i så tilfelle løse de fra kontrakten selv (som f.eks. Trondsen). Med dette sparer RBK lønnskostnader samt får mulighet til å hente inn en enda bedre spillere.
Angående Kvisvik må det nok skje veldig drastiske ting i Brann for at de må slippe ham. Eies vel også stort sett av Chess.
Pereira er nok uaktuelt.
Brenne og PM Kristiansen tror jeg bli værende i Moss ut året, men vil trolig avvente i forhold til å tegne ny kontrakt med Moss. Mulig med klausul om at de kan gå dersom opprykket glipper til året, for tror ingen av de ønsker to sesonger til i 1.div. De er fortsatt unge, så her kan vi ha is i magen å evt. hente de gratis neste år, fremfor å bruke penger på de nå.
Angående RBK-spillerne så har neppe FFK noen intensjon om å kjøpe fri spillerne uansett. RBK vet at andre klubber ikke har råd til å kjøpe de, og vil i så tilfelle løse de fra kontrakten selv (som f.eks. Trondsen). Med dette sparer RBK lønnskostnader samt får mulighet til å hente inn en enda bedre spillere.
Angående Kvisvik må det nok skje veldig drastiske ting i Brann for at de må slippe ham. Eies vel også stort sett av Chess.
Pereira er nok uaktuelt.
Brenne og PM Kristiansen tror jeg bli værende i Moss ut året, men vil trolig avvente i forhold til å tegne ny kontrakt med Moss. Mulig med klausul om at de kan gå dersom opprykket glipper til året, for tror ingen av de ønsker to sesonger til i 1.div. De er fortsatt unge, så her kan vi ha is i magen å evt. hente de gratis neste år, fremfor å bruke penger på de nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914