Spillere ut og inn
---------------------------
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Opprinnelig postet av algern0n
..og det at han ikke har slått til i Viking betyr at han aldri vil kunne spille bra fotball igjen?
Han slo ikke akkurat til i RBK heller.
Opprinnelig postet av algern0n
..og det at han ikke har slått til i Viking betyr at han aldri vil kunne spille bra fotball igjen?
Skal FFK tiltrekke seg klassespillere er vår beste sjanse slike spillere som har stort uforløst potensiale men som ikke får det ut i sin nåværende klubb, jeg mener at Ødegård kan være en slik spiller.
Slo ikke til i Rosenborg heller. Vi har ikke råd til å kaste bort penger på en som hadde en stor sesong i Sogndal og som siden har vært en fiasko. Vi har nok spillere med "et stort uforløst potensiale", halve FFK2 består av sånne. Vi trenger en som går rett inn i startelveren og ikke en som kanskje blir god...
RednWhite
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 11 mai 07, 23:13
Endret: 11 mai 07, 23:14
Opprinnelig postet av keiko99
kanskje FFK kan ta en titt på han også så lenge han skal til fredrikstad for å spille
Er Rurik i slekt med Stefan?
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
kanskje FFK kan ta en titt på han også så lenge han skal til fredrikstad for å spille
Er Rurik i slekt med Stefan?
Det er nok et vanlig etternavn på Island det der.
Har vi vurdert han ? om ikke spørr jeg bør vi ?
Sikkert interessant, men mener du vi skal kjøpe ham fra Aalesund da??
RednWhite
Du leser ikke mye føre du spørr meg, men det står: foreløpig er det bare snakk om en muntlig avtale.
En muntlig avtale skal være like fast som en skriftlig etter det jeg har lært ( rettslære på skolen ).
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Har vi vurdert han ? om ikke spørr jeg bør vi ?
Jeg syns det er en uting å hive seg etter spillere som så og si er klare for andre klubber, siden dette vil presse lønnskravene til himmels. Med tanke på at han får 3 mill for å spille i Ålesund en halv sesong så håper jeg for all del ikke at FFK har tenkt til å by over denne summen.
(http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.682297)
Det går gjerne igjen at de beste signeringene er de som kommer litt overraskende, og ikke de hvor det er en budkrig for å få tak i spilleren.
Men når det gjelder Høiland som du nevner i et annet innlegg, så håper jeg at FFK er raskt på banen.
Etter hva jeg kan huske så har han vel kontrakt ut denne sesongen bare, så her kan FFK gjøre en bra signering av en spillertype de virkelig trenger.
Du leser ikke mye føre du spørr meg, men det står: foreløpig er det bare snakk om en muntlig avtale.
Nok med overskriften for meg. En avtale er en avtale for de fleste, om den er muntlig eller skriftlig. Ellers så er El Fakiri billigere enn Aubynn da, siden El Fakiri koster ca 3 mille i året. Ikke tvil om hvem jeg ville hatt. Aubynn har dessuten prøvd å presse mer penger ut av Aalesund en gang før. Derfor røk avtalen i vinter...
RednWhite
Mener folk fortsatt Ødegård er håpløs eller..?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914