Husk meg
Brukernavn
Passord

Forumet misbrukes

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Den Klarsynte

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 apr 07
Innlegg: 14

Lagt til: 02 mai 07, 13:38
Endret: 02 mai 07, 13:48

Dette diskusjonsforumet misbrukes av mobben. Har opplevd å motta mail fra en av forumets ivrigste skribenter, hvor jeg blir betegnet som "kødd" og blir henstilt til og "fuck off". ******** er avsender.

Enkelte individer burde ikke ha tilgang til internett.

 

 MOD: Personer diskuterer vi ikke her inne på den måten, fjernet navnet fra innlegget ditt. Henvend deg til en moderator om du har klager på en annen forumbruker.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 mai 07, 13:45

Kan jeg godt forstå, når du poster innlegg her inne som kreneker andre menneskers livssyn så kan man regne med og få endel sinte tilbakemldinger. Denne supportersiden har blitt skånet for relgion og livssynsdebatt i alle åra som den har eksistert, jeg må også si at jeg missliker din måte og hisse på deg andre mennesker på, enten så får du oppføre deg som oss andre, og legger relgionen til side for fotballens del, eller så får du regne med at slike ting skjer. Husk at i Drillo sin tid som trener ble han sjikanert av en relgiøs fanatiker fordi han selv er ateist, så man kan vel si at det går begge veier.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340