17.mai sanger
Jeg jobber i barnehage for tida og har lyst til å lære disse småtrolla noen 17.mai sanger. Som f.eks Ja vi elsker, smaaguttenes nasjonalsang, kongesangen, norge i rødt, hvitt og blått og vi er en nasjon vi med. Noen som vet om/hvor jeg kan laste ned disse i lydfiler på nettet? Eller noen som har det og vil dele? Dette handler om fremtiden og 17.mai folkens!! Noen som kan hjelpe meg??
---------------------------
Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.
går det ikke ann å søke etter det på nettet! Tekstene finner man i hvertfall over alt!
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Abby
Jeg jobber i barnehage for tida og har lyst til å lære disse småtrolla noen 17.mai sanger. Som f.eks Ja vi elsker, smaaguttenes nasjonalsang, kongesangen, norge i rødt, hvitt og blått og vi er en nasjon vi med. Noen som vet om/hvor jeg kan laste ned disse i lydfiler på nettet? Eller noen som har det og vil dele? Dette handler om fremtiden og 17.mai folkens!! Noen som kan hjelpe meg??
Abby, har ikke sett de som lydfiler på nett men ganske sikker på de har sånt på bibloteket.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914