Steike for en fyr!
Her snakker vi om en jævel av en "landlord". haha.. Tar litt tid å lese + titte gjennom bildene. Men fy faen.. Verste jeg har sett
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.ListAll&friendID=1334098&Mytoken=20050406074927
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Burde vel fortjent en fengsels straff for dette ja.
Hvem da? Han som bryter seg inn - eller han som filmer ham med skjult kamera og distribuerer det på Internett...?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Burde vel fortjent en fengsels straff for dette ja.Hvem da? Han som bryter seg inn - eller han som filmer ham med skjult kamera og distribuerer det på Internett...?
Er da ikke ulovlig å filme i -eget hjem-?
Jeg hadde seriøst lata som jeg ikke var hjemme, og grisebanka fyren i det han snek seg inn.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Nei, det er nok ikke det. Men jeg tviler på om det er lovlig å legge det ut på nett - iallefall på den måten det blir gjort her...
Huff...Enkelte folk er syke i hodet
Hadde virkelig vurdert det samme som Holters i dette tilfelle!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Holters
Nei, det er nok ikke det. Men jeg tviler på om det er lovlig å legge det ut på nett - iallefall på den måten det blir gjort her...
høres ut som du har sympati for gærningen......
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Høres da trivelig ut? Gratis mat og drikke, man kan fritt onanere i hele huset og samtidig sniffe på noen brukte truser?
Sympati? Nei, overhodet ikke. Jeg tror jeg hadde avgitt ham et besøk, vist han noen videoer og bilder - og sagt at han kan drite i husleia det neste året. Hvis det ikke hadde gjort susen tror jeg at jeg hadde latt "ploitiet" tatt hånd om ham.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Høres da trivelig ut? Gratis mat og drikke, man kan fritt onanere i hele huset og samtidig sniffe på noen brukte truser?
Sympati? Nei, overhodet ikke. Jeg tror jeg hadde avgitt ham et besøk, vist han noen videoer og bilder - og sagt at han kan drite i husleia det neste året. Hvis det ikke hadde gjort susen tror jeg at jeg hadde latt "ploitiet" tatt hånd om ham.
ploitiet ? Drakk du SÅ mye i går da ?
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av Bob Page
ploitiet ? Drakk du SÅ mye i går da ?
Næh, men jeg skulle ønske det. "Ploitiet" kom fra ei tskjorte Knut Nærum hadde på seg i Nytt på nytt en gang.
Synes husverten var fin da han satt seg inn i skapet og ble der i 15 minutter. Hva i all verden feiler det fyren?
T-skjortene til Knut Nærum er forøvrig et lite studium i seg selv. Alltid verdt å legge merke til.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914