Hva har skjedd med Mihaly Toth?
Opprinnelig postet av A9$h
Tror ikke akkurat at vi får noe for han, tror han går gratis hvis han først går?
Like greit, kanskje. Vi har jo løpende kostnader på å lønne Toth også, så det er kanskje det beste for FFK og Toth selv. Personlig synes jeg det er synd han går - hvis han går - fordi han var en spillertype jeg hadde sansen for. Men; siden Grönis mener han ikke er A-lags-emne og han heller ikke yter godt på 2. laget, kan han jo like gjerne dra hjem og spille fortball der...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Røde og hvite er de beste =)
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Toth BLIR..
neppe..
Tviler sterkt på at en som Toth gidder å spille for FFK2 ut kontrakten. Samtidig som han vet at: jeg er ikke en del av planen her i klubben
Opprinnelig postet av bjorn
Er det noe hold i ryktene her da nelg eller kjenner du Toth personlig? Kan jo virke sånn ...
Dette er ikke bare rykter, det kan jeg forsikre om.
Toth er ferdig i FFK.
Se fredrikstadfk.no
Toth har skrevet under for den ungarske moderklubben hans, Honved(eller noe).
Det er nok like greit, han passer vel ikke inn til Grönis sin spillestil.
Takk for et fint år i fjor, hvor du bidra sterkt til bra tabellplassering og cupseier! :)
Lykke til videre, Mihaly!
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
Toth var en god spiller for FFK i fjor. Jeg har sitti å sett en del av kampene fra i fjor på film, og Toth var blant de beste i hver kamp! En skikkelig kriger vi mister her, synd at han ikke fikk tilitt i år!
Lykke til videre Toth!
Mihaly`s nye klubb: Honved FC
http://www.honvedfc.hu/?page=2&musicplay=1&lang=en&sid=IsJS4aPBiA9JMoj1xi23z2X362WFOcw5
Ære være Plankebyen
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Takk for en flott insatts Michy!
Syns dette er synd, han er en kriger som alltid ga 100%. Men når han ikke overbeviser på trening og blir benka så er nok dette ett riktig valg.
Uansett, lykke til videre!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Takk for en flott insatts Michy!
Syns dette er synd, han er en kriger som alltid ga 100%. Men når han ikke overbeviser på trening og blir benka så er nok dette ett riktig valg.
Uansett, lykke til videre!
Om forholdene hadde vært slik de burde hadde nok Mihaly overbevist i år også............
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Takk for alt, Toth, det var hyggelig så lenge det varte. Lykke til videre.
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914