Harry Hansen bekrefter 10000 skal inn
Bekrefter vel ikke dette i artikkelen? Står ikke no antall der...
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Fra artikkelen : "Selv om FFK måtte la tre poeng gå tapt sist kamp håper Harry at FFK kan kapre publikumsrekorden i årets 1. divisjon, fra Moss. "
Hvis vi skulle slå publikumsrekorden fra Mossekampen så må man over 10.000, kanskje han var litt overivrig ? Får ta direkteoverføring til teltet i byen, det skulle vel ha plass til 1.500 tror jeg.....
Masse mennesker blir det uansett, så skal FFK vinne og deretter blir det fest !!
Hvis vi skulle slå publikumsrekorden fra Mossekampen så må man over 10.000, kanskje han var litt overivrig ? Får ta direkteoverføring til teltet i byen, det skulle vel ha plass til 1.500 tror jeg.....
Masse mennesker blir det uansett, så skal FFK vinne og deretter blir det fest !!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Okei... Så det nå.. Fikk ikke med meg det i stad... :rolleyes: Uansett tror jeg ikke det blir så mange, er vel rundt 9000 som er maks?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
9000 er max ja.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
9000 billetter blir i hvertfall solgt i Aristokraten(sesongbillettene er inkludert).Nå er det i hvertfall 1300 billetter igjen.Altså er 7700 billetter solgt så langt. Det kan bli utsolgt allerede i morgen.
Gøran Karlsen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914