Husk meg
Brukernavn
Passord

8000 billetter solgt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 okt 03, 13:11
I følge Aristokraten

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 okt 03, 14:50
Endret: 30 okt 03, 14:50
Leser på f-b.no at det er solgt 8200 billetter nå ifølge Geir Nilsen i Aristorkraten. Det betyr at det er ca 800 billetter igjen siden 9000 billetter er lagt ut for salg. Det vil heller IKKE bli lagt ut ytterligere billetter for salg, så det forventes at kampen blir utsolgt i løpet av morgendagen. Kan vi da forvente et rundt tilskuertall pålydende 9000 på lørdag? :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 30 okt 03, 14:55
ja det kan vi

med ffk til champions league!

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 30 okt 03, 14:55
Endret: 30 okt 03, 14:56
Hva med alle som har frikort ? Det er jo mange unge som spiller i klubber rundt i distriktet, og veldig mange av disse har frikort. Tror at disse primært skal benyttes i klokkesvingen eller noe slikt ? Vet i alle fall at nabojenta har et slikt kort og som alltid har tenkt til å benytte det. Så dersom det kommer 1.500 med et slikt kort og slipper inn før alle med billett kommer så kan det jo bli virkelig folksomt .... Noen som vet hva som skjer med disse ? Sånn sett så kan det jo bli flere enn de 9.000 billettene som selges der.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 30 okt 03, 14:57
Endret: 30 okt 03, 14:58
Opprinnelig postet av /på FFKs hjemmeside
Selv om FFK måtte la tre poeng gå tapt sist kamp håper Harry at FFK kan kapre publikumsrekorden i årets 1. divisjon, fra Moss.

Hvordan skal det gå an når man bare har 9000 billetter?! :confused:

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 30 okt 03, 15:00
Frikort må vel byttes inn i ordinære billetter på forhånd, og dersom det ikke er flere biletter igjen så kommer man vel ikke inn selv med frikort. Mener jeg da.

For øvrig noen som vet 100% sikkert om tilskuertallet som blir oppgitt er antallet som fysisk går inn på stadion, eller om det er antall betalte billetter?

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 30 okt 03, 15:09
Har ikke vært noen slik bytteordning tidligere tror jeg. Mulig det er medlemmer i samarbeidsklubbene til FFK som har fått slike kort de kan komme inn på ? Vil anta at det er antall mennesker som går gjennom telleapparatene som oppgis som tilskuertall, uavhengig og det er billetter eller frikort de kommer inn på, men vet ikke sikkert.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 30 okt 03, 15:15
Da regner jeg i såfall med at klubben har tatt høyde for antall frikort som er i sirkulasjon og at samtlige mest sannsynlig vil bli benyttet. Trodde dog at ikke det var så mange frikort i år, men heller rabatter. Ble jo sagt før 1.divisjon at det ikke var lov med så mange frikort som man brukte i 2. div. Skal være en max-grense uten at jeg husker hvor mange.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 30 okt 03, 15:52
Opprinnelig postet av Jon

Hvordan skal det gå an når man bare har 9000 billetter?! :confused:

Enkelt:
Gitt at sM(stemninga på Melløs)=1, at tM (tilskuere på Melløs)=10085 og at sF (Stemninga i Fredrikstad)=ca. 3.4 (da i forhold til Melløs) kan vi sette opp følgende regnestykke:

sM/tM = sF/tF som gir
tF = (sF*tM)/sM=3.4*10085 som gir at det reele tallet på Fredrikstad stadion vil være 34289.

Vi trekker så fra 9 som er det antallet MFK supportere som kommer for å heie på Oslo Øst og sier 34280.

Regnestykket er avhengig av estimatet for sF=3.4 holder mål, noe som ikke burde være så vanskelig, gitt en tidlig scoring av Ringberg.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 30 okt 03, 15:59
estimatet 3,4 kan fort holde mål hvis besøkene på byens vannhull er mange før matchstart

med ffk til champions league!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 30 okt 03, 23:11
I følge kilder innad i klubben, blir langt i fra alle som er inne på stadion (enten det er folk med billett eller frikort), registrert i tilskuerantallet. I følge denne personen "ser man bort fra" en del mennesker hver gang, slik at man kan oppgi et lavere tilskuertall til forbundet som så vidt jeg vet skal ha en viss prosent av alle billettinntekter.. på denne måten sparer/lurer klubben til seg penger..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 30 okt 03, 23:33
Hvis du har hørt dette, ajg, så er vel det ganske alvorlig økonomisk underslag fra klubbens side, og tviler sterkt på at man holder på med det. Og dersom man gjorde det ville man vel ikke sagt det til utenforstående som kan lekke det videre? Akkurat som du gjorde nå. Uansett hva du har hørt synes jeg det er tåpelig av deg å skrive det her. Dette er vel ting som kan få alvorlige konsekvenser for klubben, vil jeg tro, dersom det stemmer med virkeligheten. Noe jeg ikke vil tro om FFK.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 30 okt 03, 23:49
jeg hørte det av en som pleier å stå og ta i mot billetter ved inngangen, blant annet sa han at det hadde vært over 7500 tilskuere mot Moss..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 30 okt 03, 23:55
Ikke tro alt sladder du hører. Hverken på bussen eller stadion.... (når det er sagt så synes jeg ofte det virker som det er flere mennesker på stadion enn det som oppgis, men ønsker ikke spekulere i det)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914