Overgangsvinduet Juli 2007
Opprinnelig postet av Vlad
Jeg for min del håper martin A finner et annet sted å pleie håret sitt enn fredrikstad stadion
Enig!!! Håper inderlig å slippe å se den typen der i FFK-drakt. Uansett hva han måtte stå for fotballmessig!!!
Opprinnelig postet av kjo
Enig!!! Håper inderlig å slippe å se den typen der i FFK-drakt. Uansett hva han måtte stå for fotballmessig!!!
Ja, huff. Tenk å få landslagskapteinen til FFK. Det ville vært trist. Martin Andersen er en spiller alle motstandere elsker å hate - jeg savner dypt en slik spiller hos FFK...
Hvis du spør samtlige fotballspillere i eliteserien, trur du NOEN nevner en FFK-spiller som de hater? Det trur ikke jeg... Det er Vidar Riseth, Martin Andersen, Frode Kippe, Hannes Sigurdsson, osv. som får hatet. Er det fordi de er dårlige fotballspillere? Neppe. Rasshøl mot motstanderne på banen? Meget mulig. Ville jeg hatt alle sammen på FFK? Jepp. Fordi de er bedre fotballspillere enn de fleste andre i Norge.
Men "hat" av personligheter er jo selvsagt subjektivt... Jeg ville personlig slitt med å se en person som Hulsker i FFK-drakta. Men så synes jeg heller ikke han er god nok heller...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Ja, huff. Tenk å få landslagskapteinen til FFK. Det ville vært trist. Martin Andersen er en spiller alle motstandere elsker å hate - jeg savner dypt en slik spiller hos FFK...
Hvis du spør samtlige fotballspillere i eliteserien, trur du NOEN nevner en FFK-spiller som de hater? Det trur ikke jeg... Det er Vidar Riseth, Martin Andersen, Frode Kippe, Hannes Sigurdsson, osv. som får hatet. Er det fordi de er dårlige fotballspillere? Neppe. Rasshøl mot motstanderne på banen? Meget mulig. Ville jeg hatt alle sammen på FFK? Jepp. Fordi de er bedre fotballspillere enn de fleste andre i Norge.
Men "hat" av personligheter er jo selvsagt subjektivt... Jeg ville personlig slitt med å se en person som Hulsker i FFK-drakta. Men så synes jeg heller ikke han er god nok heller...
he he jeg ville slitt med de fleste moldespillerene i FFK drakt tror jeg.
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Rosenborg skal være interesserte i å hente Martin Andresen til klubben, og kan komme til å sende en spiller i retur skriverwww.vg.no/pub/vgart.hbs
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Jo jo, men det er vel ganske mange som mener at MA er totalt overvurdert og ikke har noe på landslaget å gjøre. Ikke at jeg vet, men noe sier meg at MA&MA kan tenkes å finne tonen.
Hva FFK har prestert de siste tre årene tror jeg ikk eer spesielt avgjørende for noen. Det interessante er hva FFK er i dag, og hvor seriøst man jobber med å re-etablere klubben i toppen av norsk fotball. I så måte ser jeg ikke at FFK ligger så mye dårligere an enn andre TL-klubber. Vi skal tross alt ut i Europacupspill til høsten. Vi er ikke helt bakgård lenger.
For all del, jeg har ingen grunn til å tro at nettopp MA kommer til FFK, men forutsatt at han forlater Brann (noe det i alle fall har vært spekulert i) så synes jeg argumentene for at han helt sikkert ikke velger FFK er noe tynne. I mine øyne er det ikke absurd at noen spillere i dagens TL kunne tenkes å komme til FFK. Vi har allerede tre spillere som regnes blant de aller beste i TL på sine plasser.
I alle tilfeller må FFK hente spillere som er på nivå med de beste i TL, så hvorfor ikke MA? Er det personlige grunner inne i blidet?
Eller er vi bare tilbakeholdne med å si at det kan være mulig, for ikke å skape en ny grunnløs rykteflom?
Nei, vi er tilbakeholdne med å si at det kan være mulig fordi det IKKE ER MULIG.
Men, dersom det i dine øyne ikke er absurd at noen spillere i TL kunne tenkes å komme til FFK, at alle er realistiske, og at FFK MÅ hente spillere som er på nivå med de beste, så tror jeg du har et såppass urealistisk syn på klubben at det blir vanskelig å forklare deg dette her..
Ville du hatt Hannes Sigurdsson i FFK?
Opprinnelig postet av algern0n
*GRØSS*
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Opprinnelig postet av TurnipZ
Opprinnelig postet av algern0n
*GRØSS*
Mannen er en grusom spiller. Alt han kan gjøre med en fotball kan Tarik gjøre med en vannballong. At han scorer av og til er rene tilfeldigheter, som bom-skudd som tilfeldigvis ender bra eller innlegg som treffer han i hodet og går i mål. Mannen har selvsagt en viss duellstyrke og sliter ut midtstoppere i løpet av en kamp, men for meg eksemplifiserer han en slags "Lillestrøm-fotball" som jeg mener er negativ og utrolig lite publikumsvennlig.
Hvem faen tror dere vi er??? . Vi skal bare bukke å si JA TAKK!!!! Hadde vi hatt mulighet til å få en spiller som Martin Andresen. Vi er små i detta gemet. "Han vil jeg ikke ha" , " Liker ikke typen" . hehehehe . Skal vi sette krav til slike spillere med et slik fotball kaliber som han?? TULL!!! . Dere som fortsatt drømmer om den 4 plassen. Glem det. Vær realistiske. Leser at Rosenborg er ute etter han nå. Brann er villig til å la han gå. Investor gruppen i Brann er villig til å legge opptil 30 milioner på bordet for forsterkninger. Desverre folkens. Vi ligger langt bak de beste. Vi er små gutter i forhold .
Jeg elsker klubben min . Men på tide å være både realistisk og ærlig.
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Hvem faen tror dere vi er??? . Vi skal bare bukke å si JA TAKK!!!! Hadde vi hatt mulighet til å få en spiller som Martin Andresen. Vi er små i detta gemet. "Han vil jeg ikke ha" , " Liker ikke typen" . hehehehe . Skal vi sette krav til slike spillere med et slik fotball kaliber som han?? TULL!!! . Dere som fortsatt drømmer om den 4 plassen. Glem det. Vær realistiske. Leser at Rosenborg er ute etter han nå. Brann er villig til å la han gå. Investor gruppen i Brann er villig til å legge opptil 30 milioner på bordet for forsterkninger. Desverre folkens. Vi ligger langt bak de beste. Vi er små gutter i forhold .
Jeg elsker klubben min . Men på tide å være både realistisk og ærlig.
Amen.
(men Sigurdsson sier vi nei takk til, fordi han er søppel)
Kan forstå at mange mener vi skal heve oss over slikt som "hatspiller" osv. Men MA har en framtoning og en opptreden jeg synes er så ufordragelig at jeg ikke orker tanken på å se en slik type i FFK-drakt. enig at vi trenger en som er litt urokråke, gjerne en Roy Kean-type, eller typer som Riset, Sigurdsson etc, men MA? NEVER!
Har du lest forumets retningslinjer?
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Nå ja, de sa vel noe av det samme når det gjalt Kvisvik.
Kan like gjerne være ett spill for galleriet, så de kan få prisen litt høyere.
Opprinnelig postet av paco
Muligheten for at Shaban forsvinner i sommer er vel mindre nå da Bråthen er skadet
Vi har jo Staw da. Holder vel ca. samme nivå som Bråthen?
Hvordan står det til med Staw for tiden for øvrig? Skadet? Eller skadefri?
Har du lest forumets retningslinjer?
Hvis han skal dra noe sted så blir det ikke akkurat billig for dem.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco
Muligheten for at Shaban forsvinner i sommer er vel mindre nå da Bråthen er skadet
Vi har jo Staw da. Holder vel ca. samme nivå som Bråthen?
Hvordan står det til med Staw for tiden for øvrig? Skadet? Eller skadefri?
Staw spilte hvertfall mot SFK for FFK 2, regner med at han er skadefri da.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914