Rykter om flere solgte billetter
Er det noen som har hørt at FFK har solgt flere billetter enn de har, det betyr kanskje at vi har passert 9000 billetter
Ikke hørt noe om dette, men kan uansett ikke skjønne hvordan de kan klare å selge mer enn 9000 billetter når det ikke er flere enn det som er lagt ut på forhånd. Dessuten får man vel ikke lov å slippe inn flere heller?
Viser seg vel nå den diskusjonen som var her i våres at ny stadion på ca. 11000 er nok alt! for lite. (Heldigvis).Blir spennende å se neste år, dersom TL, hvor høy gjennomsnittet blir. Fullt rett som det er tipper jeg :ffk:
---------------------------
En ærlig FFK supporter!
En ting burde i hvertfall være rimelig klart, at dersom man skal bygge et nytt og flott stadionannlegg er det liten vits å bygge såpass "liten kapasitet" som 11000... Burde i hvertfall få en kapasitet opp mot 18 000 syns jeg...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Jeg tror ikke en stadion med 11 000 ville blitt for liten med FFK i tippeligaen. Antall tilskuere kommer nok helt sikkert til å øke, men ikke SÅ mye. 18 000 er nok uansett unødvendig stort synes jeg. Må huske på at de fleste som har noen som helst fotballinteresse, og endel som ikke har det, har skaffet seg billetter til kampen på lørdag. Skal MYE til for å doble det tilskuerantallet. Men klart, ville bare sett på det som en positiv overraskelse om jeg tok feil. Klubben får uansett noen år på seg med en viss feeling angående tilskuerantall i tippeligaen, om det blir opprykk da. (Blir jo selvsagt det!)
Mulig jeg er litt negativ nå, men det får stå sin prøve... Jeg vil nemelig hevde at det nok er en god del medgangssupportere i Fredrikstad og omeng, så 11`000, ja det tror jeg fkatisk kommer til å olde i noen år, er liten vits i å bygge en stadia a la Røkke-løkka dersom supprterne svikter laget når det butter litt i mot, for det kommer det til å gjøre neste sesong...
Når det er sagt, det kommer nok til å ta seg opp igjen, men å tro at 18`000 kommer på kamper, ja det er kanskje å ta i... Da må vi først få et virkelig storlag i en eller annen europacup til Fredrikstad...
Når det er sagt, det kommer nok til å ta seg opp igjen, men å tro at 18`000 kommer på kamper, ja det er kanskje å ta i... Da må vi først få et virkelig storlag i en eller annen europacup til Fredrikstad...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ryktene om flere solgte billetter kom fra en jeg kjenner som var innom Nicolaisen Jernvare som hadde tilknytning til FFK som hadde nevnt dette for han
Liker ikke å slå kaldt vann i blodet folkens, men jeg tipper at tilskuerantallet vil stabilisere seg på 4-5000 etter et par år med midelhavsfart i TL.
Skal vi opp i 10.000 eller mer så må vi helt i toppen og lukte på RBK......
Skal vi opp i 10.000 eller mer så må vi helt i toppen og lukte på RBK......
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Tilskuertallet avspeiler de sportslige resultatene. Vi har flere folk på kampene nå, enn det vi hadde da vi "bodde" i 2. divisjon.
MFK (Molde) hadde mye folk da de lå høyt oppe og da stadion hadde nyhetenes interesse. Nå sliter de med å få folk på kampene, som er et resultat av at de ikke har lykkes på banen.
Je tipper vi skal slite hardt for å ha en høyere snitt enn Aalesund..... om vi ligge nede i nedrykksstriden. Håper jeg tar feil.
MFK (Molde) hadde mye folk da de lå høyt oppe og da stadion hadde nyhetenes interesse. Nå sliter de med å få folk på kampene, som er et resultat av at de ikke har lykkes på banen.
Je tipper vi skal slite hardt for å ha en høyere snitt enn Aalesund..... om vi ligge nede i nedrykksstriden. Håper jeg tar feil.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914