Nærver
Har nærver som faen nå..Kan det ikke snart bli lørdag klokka ett.
Alt tilsier at vi skal klare det,men mye annet enn tabellsituasjon og slikt som spiller inn i morra..Må bare ha med nok røk i morra..værre enn Gamlefar eggen tenker jeg:ffk::ffk::ffk:
Alt tilsier at vi skal klare det,men mye annet enn tabellsituasjon og slikt som spiller inn i morra..Må bare ha med nok røk i morra..værre enn Gamlefar eggen tenker jeg:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Samme her. Skulle akkurat til å legge inn en liknende tråd, men jeg slenger meg bare på din.
Det er under 24 timer til vi vet om FFK er i Tippeligaen! Fyttirakkern... Nå er det høyspenn og slit. Skal opp tidlig i morra og kjøre nedover, blir nok stram i skuldrene lenge før klokka ett.
men...
It`s coming home, it`s coming home, football is coming home...
:ffk:
Det er under 24 timer til vi vet om FFK er i Tippeligaen! Fyttirakkern... Nå er det høyspenn og slit. Skal opp tidlig i morra og kjøre nedover, blir nok stram i skuldrene lenge før klokka ett.
men...
It`s coming home, it`s coming home, football is coming home...
:ffk:
Må roe ned med noen brune i dag ja, makan til nerver har jeg aldri hatt før!
Godt jeg skal jobbe hele natta. Kommer nok til å gå til helvete siden tankene vil være et helt annet sted... Vinner vi i morra så blir det vel største dagen i livet mitt til dags dato ;)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tror nok jeg må ha noen pils ikveld slik at jeg får sove i natt. Har ikke vært så nervøs siden sensuren falt på hovedfaget mitt...
-exit body, exit mind-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914