Her er laget
Litt overraskende og ikke helt slik jeg ville se det, men uansett bra nok til å kunne beseire Oslo Øst.
Synes ikke Jørgen Pettersen har noe å gjøre på venstrebacken, og virker som han får selskap av Petersen på venstresiden. Dermed virker det ikke akkurat som vi får noen utpreget offensiv venstrekant denne kampen. Ville mye heller sett Watson eller Hagen på venstreback. Med Peters som kan ta defensivt ansvar på midtbanen kunne Watson da ha involvert seg mye offensivt og kommet til innlegg. Det samme med Hagen. Pettersen derimot kan bidra lite fremover på banen og vi får dermed lite innlegg foran mål. Det er jo nettopp slik vi bør spille når vi har Dadason og Ringberg fremme. Synd.
Håper Bjørnar er i slag igjen, og sitter med en følelse av at dette blir en kamp for Melo. Ellers blir det spennende å se om Tore P kommer inn. Jeg tror det.
Synes ikke Jørgen Pettersen har noe å gjøre på venstrebacken, og virker som han får selskap av Petersen på venstresiden. Dermed virker det ikke akkurat som vi får noen utpreget offensiv venstrekant denne kampen. Ville mye heller sett Watson eller Hagen på venstreback. Med Peters som kan ta defensivt ansvar på midtbanen kunne Watson da ha involvert seg mye offensivt og kommet til innlegg. Det samme med Hagen. Pettersen derimot kan bidra lite fremover på banen og vi får dermed lite innlegg foran mål. Det er jo nettopp slik vi bør spille når vi har Dadason og Ringberg fremme. Synd.
Håper Bjørnar er i slag igjen, og sitter med en følelse av at dette blir en kamp for Melo. Ellers blir det spennende å se om Tore P kommer inn. Jeg tror det.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Da får nok Tore Pedersen noen minutter i morra, dersom kampen er "avgjort" (dvs. om vi leder greit) slik at ikkenoe "farlig" kan skje.. Blir jo en verdig avskjed på en flott fotballkarriere det! Syns resten av laget var greit, selv om jeg gjerne hadde sett Pettersen på benken...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
synes laget ser bra ut jeg. tror eggen velger pettersen på venstreback fordi han vil ha muligheten til å legge om til 3 bak ganske tidlig. fint å ha bjørnar der også, for jeg tror han er en spiller som kan senke skulderne til laget litt. kun gutsing fra første blås.
håper tore kommer innpå, for da kan vi synge:
tore p, tok oss med
tok oss med, tore p
først til første
så eliten
tore p, tok oss med
håper tore kommer innpå, for da kan vi synge:
tore p, tok oss med
tok oss med, tore p
først til første
så eliten
tore p, tok oss med
med ffk til champions league!
Hehe.. Fin sang å avslutte hans karriere med det ja.. Syns han er lur som gir seg nå også, han gir seg når han ikke har like mye å tilføre som han hadde tidligere, noe som fører til at han vil bli husket som det han er, en stopperkjempe :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914