Om det regner eller snør - spiller ingen rolle, for nå SKAL FFK opp!
Ikke spekuler eller bekymre dere for været. Det spiller ingen rolle for nå skal FFK opp!
Dette har vi ventet på i mange år, regn eller snø legger ikke noen demper på rammen rundt kampen.
Det som bekymrer meg er det at Knut Torbjørn Eggen tror vi skal spille mot Oslo S !!!!! i følge NRK 1 i dag....
Det får meg til å tenke på filmen "Døden på Oslo S", og da kommer sikkert proffen...
Det er derfor Tore P. skal gjøre come back, for at vi også skal ha en proff?????
Dette har vi ventet på i mange år, regn eller snø legger ikke noen demper på rammen rundt kampen.
Det som bekymrer meg er det at Knut Torbjørn Eggen tror vi skal spille mot Oslo S !!!!! i følge NRK 1 i dag....
Det får meg til å tenke på filmen "Døden på Oslo S", og da kommer sikkert proffen...
Det er derfor Tore P. skal gjøre come back, for at vi også skal ha en proff?????
Hehe... Artig det der Jonek.. Får satse på at det kun var Eggen som sa feil der og da ;) Helt enig med deg, enten det regner frosker eller snør griser, i morra skal FFK opp! ENDELIG!!!
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Men vårt finspill krever fint vær og tørr bane. Redd for at tilfeldighetene skal avgjøre i morra.Snart bare 13t igjen.
"Opp vi skal" !!!
:ffk::ffk::ffk::ffk:
"Opp vi skal" !!!
:ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
En ærlig FFK supporter!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914