Uferdig innlegg
---------------------------
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
www.ffksupporter.net/forum/uferdig.php
Dersom du trykker forhåndsvis, og deretter glemmer å trykke "slett" eller "svar" for å bekrefte å legge til innlegget, vil du finne innlegget "mellomlagret" ved å følge den linken, og kan fortsette der du slapp.
Har du lest forumets retningslinjer?
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 06 jul 07, 15:12
Endret: 06 jul 07, 15:12
hmm... prøve detta...
artig... =)
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
artig... =)
Blir enda artigere hvis det er mulig å legge til en "autosave" innlegg (uten å ha tatt forhåndsvis) når man - av vanvare f.eks. - lukker alle nettleservinduer (onClose eller tilsv. funksjonalitet) uten å tenke seg om.
Det har blitt en stund siden jeg gjorde litt seriøs webutvikling, men har for meg at det burde være mulig. :)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Dessuten er det bare å skru på i nettleseren din at du skal få advarsel når du prøver å lukke.... Slik at du da får tenkt deg litt om :-)
Sjefskodærn
Føler jeg må tukle litt med programmering i kveld. ;)
onClose () {
if forhåndsvist {
do nothing
}
else {
lagre skiten
la browseren dø
}
AJAX har jeg ikke sett på i det hele tatt. Hadde kastet det meste av web, internett og programmering på båten før web2.0 ble "hot". Men som sagt, jeg trur det blir litt programmering på meg i kveld. Samboer og unger er ute av huset, så...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Blir enda artigere hvis det er mulig å legge til en "autosave" innlegg (uten å ha tatt forhåndsvis) når man - av vanvare f.eks. - lukker alle nettleservinduer (onClose eller tilsv. funksjonalitet) uten å tenke seg om.Det har blitt en stund siden jeg gjorde litt seriøs webutvikling, men har for meg at det burde være mulig. :)
Det er ikke noe problem, men det vil kreve litt AJAX-opplegg. GMail, f.eks, lagrer med jevne mellomrom når du sitter å skriver, uten at du trenger å trykke på noe eller få popup el.
Bjørkøy som Statsminister!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23