dugnad & sponsing
Noen som har en dugnads jobb eller fler til 20 gutter som prøver å få penger til russebuss!?
hvisikke du kan gi oss en dugnads jobb,vet du om et sted vi kan få dugnads jobb?!
---------------------------
"Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål."
"En fotballkamp uten øl er en håndballkamp. "
Opprinnelig postet av carasp
Noen som har en dugnads jobb eller fler til 20 gutter som prøver å få penger til russebuss!?
hvisikke du kan gi oss en dugnads jobb,vet du om et sted vi kan få dugnads jobb?!
"Dugnad er et felles utført og vanligvis ulønnet og frivillig arbeid av betydning for fellesskapet eller en enkeltperson."
-Wikipedia
Jeg har en hage som skal stelles og et hus som skal males (betydning for meg som enkeltperson). Men det spørs vel om dugnadsånden er like stor når jeg kan røpe at betalingen, i tradisjonen tro, er nada.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
"Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål."
"En fotballkamp uten øl er en håndballkamp. "
Aner ikke om det er noe slikt i Fredrikstad, men om dere er villige til å reise en time med tog for å jobbe, kanskje det er muligheter..
Opprinnelig postet av carasp
Mulig Kasey trenger hus??
Tantehaugen for alle!!! ehhhh......
Frihet For Ultras!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914