Er dette her Hjælmen? :)
Moderator: Hva i alle dager TENKTE du på når du postet et slikt bilde på ffksupporter.net? Henviser til reglementet umiddlerbart. Bør leses meget, meget nøye før du forsøker deg på noe slikt igjen.
Makan...
Enten er det mann med jente pupper, eller så er det dame med skjegg, ikke godt å se egentlig...
---------------------------
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Usj! Link til slike bilder, ikke legg dem rett inn - så kan vi med normal brekningsterskel unngå å rape i farger og plukke gulrotbiter etter middagen fra nesa.
Vedkommende søker kanskje å oppnå nirvana gjennom å likne Jabba The Hutt?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av ffkerkonge
syns dere er stygge mot en mossing som faktisk har følelser for fredrikstad
Når jeg tenker meg om bor han vel i nabolaget også...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
Opprinnelig postet av Moderator
Moderator: Hva i alle dager TENKTE du på når du postet et slikt bilde på ffksupporter.net? Henviser til reglementet umiddlerbart. Bør leses meget, meget nøye før du forsøker deg på noe slikt igjen.
Jeg tenkte at folk hadde litt humor og klarte å le av sånt, tydeligvis ikke du ...
Hvorfor er tråden fortsatt åpen??? Når du har fjernet hele poenget med den ...
Utrolig morsomt med folk som overreagerer så mye pga uskyldig moro som dette, skulle nesten tro jeg hadde drept noen ...
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Moderator
Jeg tenkte at folk hadde litt humor og klarte å le av sånt, tydeligvis ikke du ...
Hvorfor er tråden fortsatt åpen??? Når du har fjernet hele poenget med den ...
Utrolig morsomt med folk som overreagerer så mye pga uskyldig moro som dette, skulle nesten tro jeg hadde drept noen ...
Syntes det ikke var så uskyldig morro... Og du kunne bare ha linket til det i stedet for å lime det rett inn..
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Grunnen til jeg postet det var at jeg fant bildet ett annet sted og alle der syns det var artig, det lignet en smule på Hjælm, men at det ble for drøyt for denne siden er greit nok. Må bare glise av kjipe tørrpinner som blir støtt av hver minste ting ...
Må være trist å være så kjedelig!?
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Jeg tviler på at noen av moderatorene ble veldig støtt, eller de fleste brukerne, men dette er faktisk et forum for alle folk og alle mennesketyper - ikke deres lokale guttegjeng som spøker med hverandre. Vi har alt fra 10-åringer til 70-åringer her inne, og samtlige skal slippe å få en særdeles overvektig og naken mann klint opp i trynet når de åpner en tråd uten noen som helst form for advarsel.
Dette kan være uskyldig moro, men det er noe som heter "alt til sin tid og rett sted". Dette var ikke rett sted for noe slikt, og det er langt mer skremmende at noen mangler såpass sosiale antenner til å forstå dette, og at på til unnskylder seg med "en gjeng med tørrpinner som blir støtt for det minste ting". Her er det på tide å stikke finger`n i jorda og innse at man selv var den som gjorde et aldri så lite unødvendig overtramp.
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914