Plass til over 1000 til i Klokkesvingen!
Gratulerer med dagen alle sammen!!!
Selvom finspillet uteble så var det opprykket som var viktig i går, og i dag.
Med 9027 tilskuere på plass var det god plass i Klokkesvingen. På midten var det nesten glissent og god plass var det der bortefansen bruker å stå.
Det gir oss en pekepinn på hvor mange biletter FFK kan selge til neste års store kamper. Jeg tror det at over 10500 kan få gode plasser på stadion i den forfatning den er i per dags dato.
Nå har jeg begynt å mumle disse navnene: Lillestrøm, Rosenborg, Brann, Bodø / Glimt, Odd Grenland, Molde og Viking. Det smaker litt bedre enn Grinvold, Ull/Kisa og de andre navnene som jeg vil fortrenge og glemme. :-)
Selvom finspillet uteble så var det opprykket som var viktig i går, og i dag.
Med 9027 tilskuere på plass var det god plass i Klokkesvingen. På midten var det nesten glissent og god plass var det der bortefansen bruker å stå.
Det gir oss en pekepinn på hvor mange biletter FFK kan selge til neste års store kamper. Jeg tror det at over 10500 kan få gode plasser på stadion i den forfatning den er i per dags dato.
Nå har jeg begynt å mumle disse navnene: Lillestrøm, Rosenborg, Brann, Bodø / Glimt, Odd Grenland, Molde og Viking. Det smaker litt bedre enn Grinvold, Ull/Kisa og de andre navnene som jeg vil fortrenge og glemme. :-)
Jeg var også i klokkesvingen, og der var det plass til fler ja..........
---------------------------
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Det kan vel hende at en del av de som hadde kjøpt bilett, uteble pga det dårlige været. Ikke sikkert at det hadde vært like god plass dersom været hadde vært fint. Jeg ble også overrasket over at det ikke så smekkfullt ut. Er det noen som vet om det var noe folk ii teltet og så kampen der?
Macka fra start!
Snakket med en som satt og så kampen i teltet i går. Han trodde det var ca 700-800 som så kampen der.
jeg hørte at teltet var fullt også under kampen..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Bør klare å få inn 10 000 til første seriekamp neste vår - regner med at interessen er der til det. Det bør den hvertfall være. Men kapasiteten kommer jo mye an på hva som evt. blir gjort med stadion. Flere seter betyr lavere kapasitet, mens det jo er snakk om å fjerne langsiden og erstatte den med provisorisk sittetribune.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Er det ikke sånn at kun de som faktisk er til stede blir oppgitt da? Vi på hovedtribunen blir iallefall "kneppet" ved inngangen. Så også selv at det var noe glissent midt i klokkesvingen.
Nei, det er antallet SOLGTE billetter som teller - ikke antallet som faktisk er på staidion. Dvs at de 2000 sesongbillettene alltid blir telt med.
Dette skjer blant annet fordi klubben må betale en viss prosent til forbundet av antall tilskuere. Det er lover og regler som sier at alt som er solgt skal telles med.
Dette skjer blant annet fordi klubben må betale en viss prosent til forbundet av antall tilskuere. Det er lover og regler som sier at alt som er solgt skal telles med.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg tror det er to forskjellige dirskursjoner: Den ene er om hvor mange det var på stadion om lørdag, og den andre om at det kanskje kunne vært mulig å selge 1000 - 1500 biletter til. Fordi det var glissent i Klokkesvingen.
Jeg startet tråden med å sette fokus på det at FFK kunne ha solgt mange flere biletter for det var det plass til.
Hvor mange eller få som var hjemme er det vel ingen av oss som vet. Jeg tror ikke de som satt i teltet var "de" som ikke gadd å stå i regnet.
oppsummering av det jeg har skrevet er det at FFK kunne ha solgt mange flere biletter.
Jeg startet tråden med å sette fokus på det at FFK kunne ha solgt mange flere biletter for det var det plass til.
Hvor mange eller få som var hjemme er det vel ingen av oss som vet. Jeg tror ikke de som satt i teltet var "de" som ikke gadd å stå i regnet.
oppsummering av det jeg har skrevet er det at FFK kunne ha solgt mange flere biletter.
For å få bedre plass i klokkesvingen bør man lose folk inn på plass, slik at de alltid begynner å fylle opp på ett sted. Da blir det ikke så mye trøbbel med glissent i ene enden og stappa i andre...
Det var god plass til flere på Gressviktribunen også. Kunne sikkert fått plass til minst 100 til.
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914